iPad 1 Multi Gestures discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Sinds iOS 5.0.1 uit is, schijnt het op de iPad 1 ook mogelijk te zijn om (zonder hack) multitask gestures te gebruiken. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 1 Multi Gestures
Hallo allemaal.
Sinds iOS 5.0.1 uit is, schijnt het op de iPad 1 ook mogelijk te zijn om (zonder hack) multitask gestures te gebruiken. Alleen zie ik deze optie niet staan onder Instellingen->algemeen. Is er nog iets dat je moet aanzetten? Zoniet, dan activeer ik het met redsn0w gewoon, maar ik vind het persoonlijk altijd fijner als Apple zelf iets heeft ingebouwd greetz, Pascal Laatst gewijzigd door psvpas; 30-12-11 om 15:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt multitasking gebaren ?
Gewoon bij Instellingen/Algemeen |
|
|||
|
|||
Heb je überhaupt mijn post wel gelezen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Reageren op post zonder die te lezen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben een filmpje aan t uploaden op YouTube, om het te laten zien... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 14:42 ---------- Mulitask gestures are missing - YouTube Hij geeft een foutmelding bij de Hyperlink, ''http://www.youtube.com/watch?v=xHy0beU7hDo?hd=1'' |
|
||||
|
||||
Bizar! Bij mij staat ie onder "Functie zijschakelaar" en boven "Datum en tijd". Misschien een restore doen? Ik heb de mijne gisteren helemaal opnieuw 5.0.1 gerestored omdat ie zo langzaam was na alle updates, nu stukken sneller! Toen verscheen de multigestures ook ineens.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op de een of andere reden wordt die functie met installatie van jailbreak weer ongedaan gemaakt. Je moet dus bij het jailbreaken al die functie aanzetten. Ik vind dat wel raar eigenlijk.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Multitask gestures iPad zonder jailbreak! | Aitvaras | Jailbreak | 45 | 23-10-11 16:44 |
Multitask Gestures | DutchGater | iPad algemeen | 4 | 13-10-11 18:24 |
Alle iDevices: Handleiding: multitask-gestures aanzetten op iPad | basboy12 | Jailbreak | 1 | 06-07-11 15:55 |
Multitask gestures | DJxReventon | iPhone algemeen | 14 | 28-04-11 23:38 |
Multitask gestures op iPad via Xcode (Mac). | MauroDG | iPad algemeen | 9 | 15-04-11 22:11 |
|
|