//

Ziggo webmail men kan niet het hele bericht lezen

Ziggo webmail men kan niet het hele bericht lezen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik hoop dat mij iemand kan helpen. Ik gebruik ziggo webmail. Als ik inlog dan kan ik het aantal mails zien, in het bovenste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-12, 20:30
wmestrom wmestrom is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Ziggo webmail men kan niet het hele bericht lezen

Hallo
Ik hoop dat mij iemand kan helpen.
Ik gebruik ziggo webmail. Als ik inlog dan kan ik het aantal mails zien, in het bovenste deel. In het onderste deel ziet men dan de inhoud van een betreffende mail. Helaas kan men niet de gehele mail lezen. Bij een pc dubbel-klikt men op de betreffende mail en hij opent zich dan. Bij de IPAD???? wie kan mij helpen? PS ik wil webmail blijven gebruiken daar ik van uit meerdere locaties aan mijn mail wil komen.

Laatst gewijzigd door wmestrom; 02-01-12 om 20:33. Reden: tekstueel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-14, 15:20
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan niet het hele bericht lezen

Niemand die hier het antwoord op heeft Hier het zelfde probleem kan de Webmail niet lezen. Wie O wie heeft en geeft de oplossing

Bij voorbaat dank!
  #3  
Oud 23-01-14, 21:33
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je moet instellen dat je mail als pop-up wordt getoond, niet als ingesloten schermen. Safari op de iPad kan niet scrollen binnen frames tenzij de ontwerper het zo heeft gemaakt dat je met twee vingers kunt scrollen.
Hopelijk heeft Ziggo die instelling ook, UPC-mail in ieder geval wel.
  #4  
Oud 24-01-14, 01:41
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Waarom webmail en geen account aanmaken op de iPad??
  #5  
Oud 24-01-14, 11:03
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat staat er toch: "PS ik wil webmail blijven gebruiken daar ik van uit meerdere locaties aan mijn mail wil komen."
Je kunt in webmail ook mappen maken en in de Mail App van de iPad niet bij een POP-server.
  #6  
Oud 24-01-14, 13:13
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan niet het hele bericht lezen

Hier het zelfde wil geen mail op mijn iPad binnen halen. Gekeken,maar bij Webmail kan je niets instellen. Het is toch te zot voor woorden,dat via Webmail je mail niet kan lezen. Wordt tijd dat Ziggo dat veranderd,of is er toch een andere oplossing
  #7  
Oud 24-01-14, 15:32
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Die geef ik hierboven toch ?
"Je moet instellen dat je mail als pop-up wordt getoond, niet als ingesloten schermen. Safari op de iPad kan niet scrollen binnen frames tenzij de ontwerper het zo heeft gemaakt dat je met twee vingers kunt scrollen.
Hopelijk heeft Ziggo die instelling ook, UPC-mail in ieder geval wel."
  #8  
Oud 25-01-14, 13:25
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Die geef ik hierboven toch ?
"Je moet instellen dat je mail als pop-up wordt getoond, niet als ingesloten schermen. Safari op de iPad kan niet scrollen binnen frames tenzij de ontwerper het zo heeft gemaakt dat je met twee vingers kunt scrollen.
Hopelijk heeft Ziggo die instelling ook, UPC-mail in ieder geval wel."
Vind u het erg, als ik zeg, dat ik u niet begrijp
Waar moet ik instellen dat mijn mail als pop-up wordt getoond op mijn iPad heb geen enkel mail account. Bij Webmail kan je niets instellen. Als het niet teveel moeite is leg mij dat a.u.b. uit.

Zou het niet zo kunnen zijn dat Ziggo dat niet heeft. Het blijven voor mij vraagtekens.

Bij voorbaat dank!
  #9  
Oud 25-01-14, 13:45
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik heb het gelezen, maar als je nu toch als account op je Ipad instelt kun je ook gewoon webmail blijven gebruiken. De Ipad laat namelijk gewoon de mail ook op de server staan.
Ziggo website werkt op basis van Java iets wat niet op de Ipad wordt ondersteunt.denk dat het daar fout gaat.
  #10  
Oud 25-01-14, 14:04
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan niet het hele bericht lezen

Dank u wel voor uw antwoord,maar als ik dat doe haal ik de mail op mijn iPad naar binnen.Het zelfde als via de pc,maar dat wil ik juist niet. Bij mijn iPad staat wel bij Safari JavaScript,dat staat groen. De stelling van degene die dit onderwerp begonnen is ondersteun ik. Begrijp niet, dat hier niet meer mensen last van hebben. Sowieso niet dat Ziggo daar niets aan doetWij zullen niet de enigste zijn die met dit probleem zitten
Hartelijk bedankt voor uw antwoord
  #11  
Oud 25-01-14, 14:45
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je inlogt op Ziggo Webmail dan staat er in de balk ook een icoon voor Instellingen, neem ik aan. Klik daar op. Bij mij is dan één van de instellingsmogelijkheden dat ik de mail in een pop-up venster wil hebben (Schermen worden getoond als) Klik die aan.

Ziet jouw scherm er zo uit ? Zo ja, dan zie je linksboven het instellingenicoontje (radertje). Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn schermbeeld van UPCmail.

Laatst gewijzigd door Beech43; 25-01-14 om 15:20.
  #12  
Oud 25-01-14, 19:09
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan het niet het hele bericht lezen

Jij hebt gelijk Ziggo ondersteunt dat niet,iets wat ik onbegrijpelijk vind. Wil jou en de andere héél hartelijk bedanken voor de moeite die je genomen hebt. De enigste oplossing is contact opnemen met Ziggo, en vragen waarom dat bij hun niet mogelijk is... Sowieso het zelfde met mijn mobiel......Fijn weekend!
  #13  
Oud 26-01-14, 01:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

UPC heeft ook nog een ander webadres voor webmail. Daar heb je dat probleem niet. Misschien heeft Ziggo ook wel zoiets.
  #14  
Oud 26-01-14, 13:37
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan niet het hele bericht lezen

Als je naar Ziggo gaat, daar op Webmail klikt, krijg je ongeveer het zelfde te zien.
Fijne zondag
  #15  
Oud 26-01-14, 17:49
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Maar als je inlogt krijg je wel een omgeving waarin je kunt scrollen.
  #16  
Oud 26-01-14, 18:59
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan niet het hele bericht lezen

Dat is juist het probleem. Inkomende mail zie je staan,maar als je daar op klikt dan zie je maar een gedeelte van de mail. Je kan doen wat je wil,meer komt er niet. Weet niet of ik het duidelijk genoeg verwoord. De hele mail kan je niet lezen scrollen naar beneden gaat niet....
  #17  
Oud 26-01-14, 20:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat heb ik wel begrepen, maar ik heb hierboven twee verschillende webomgevingen van UPC-webmail gevonden, waarvan er eentje prima werkt op de iPad en de andere met een aanpassing van de instelling (mail in popup). Ik vroeg mij af of Ziggo misschien ook zoiets heeft, maar het kan ook zijn dat het een oudere omgeving is. Vreemd is wel dat ik popups uitgeschakeld heb en toch werkt het. Misschien moet jij blokkeer popups eens uitschakelen in Instellingen/Safari.
  #18  
Oud 26-01-14, 21:24
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Dat heb ik wel begrepen, maar ik heb hierboven twee verschillende webomgevingen van UPC-webmail gevonden, waarvan er eentje prima werkt op de iPad en de andere met een aanpassing van de instelling (mail in popup). Ik vroeg mij af of Ziggo misschien ook zoiets heeft, maar het kan ook zijn dat het een oudere omgeving is. Vreemd is wel dat ik popups uitgeschakeld heb en toch werkt het. Misschien moet jij blokkeer popups eens uitschakelen in Instellingen/Safari.
Popups uit geschakeld,maar het probleem blijft. Stuur een mail naar Ziggo. Hartelijk bedankt voor al uw moeite. Als het opgelost wordt meld ik dat hier..
  #19  
Oud 26-01-14, 22:21
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Bij mij blijkt het ook een puinzooi te zijn: als ik een tweede mail open dan vervalt ie in de oude situatie, niet te scrollen ik gebruik webmail noit. Webmail gebruik je als je je mail wilt lezen op een openbare computer. De Mail-app in iOS 7 heeft zoveel mogelijkheden, ook met slimme postbussen, lees hier.
  #20  
Oud 30-01-14, 15:35
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard Ziggo Webmail men kan niet het hele bericht lezen

Gebeld naar Ziggo €10cent plus kosten telefoon, maar zij konden mij niet helpen kreeg een nummer € 35cent per min,daarop je kosten van je telefoon. Ook daar konden zij niet helpen,ja er waren meer mensen met dit probleem,maar het ligt aan de iPad. Plaats het hier dan weet iedereen dat je de kosten van bellen kan besparen

Weet niet of Apple een oplossing heeft
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icloud, ik kan men bestanden niet meer openen merelkusters iCloud 0 19-10-11 17:49
ik kan men iphone niet meer downgraden? jepper333 iPhone algemeen 5 12-10-11 12:09
ik kan mijn Iphone niet aansluiten op men pc snelle iPhone algemeen 1 28-06-11 01:41
kan inhoud ipad niet lezen gieleke6 iPad algemeen 2 12-09-10 12:51
kan email niet lezen renssies iPhone algemeen 2 07-08-08 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.