Geen geluidsbalk onder multitask bar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik krijg geen geluid meer uit mijn iPad 2 Het mute schakelaartje staat goed Als ik in de multitask bar kijk zie ik bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluidsbalk onder multitask bar
Hallo ik krijg geen geluid meer uit mijn iPad 2
Het mute schakelaartje staat goed Als ik in de multitask bar kijk zie ik bij geluid geen scroll bol op de bar staan? Kan dus niet stiller/luider zetten Ik denk dat alle andere instellingen goed staan Weet iemand hier raad mee? Sneb al een update gedaan naar ios5.0.1 Bij voorbaat bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstellen denk ik
|
|||
|
|||
Hoe dien ik te herstellen?
Ben leek... |
|
||||
|
||||
Google eens 'herstellen iPhone/iPad met iTunes how to' ?
|
|
|||
|
|||
Ik las ergens dat als je lang op de homeknop drukt je een stemopdracht kunt geven, scherm opent zich. Klik dan op annuleer en het geluid is terug.
Proberen waard. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen fotoknop bij lockscreen onder ios5 | sabby | iPhone algemeen | 2 | 15-10-11 07:51 |
Geen namen onder de apps | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-02-11 09:27 |
Geen internet in België onder GPRS | mhoutman | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 16-10-09 19:03 |
Geen geluid/geluidsbalk | Chanel | iPhone algemeen | 4 | 04-10-09 18:56 |
|
|