//

Backup 4.3.3 op Ipad met 5.0.1 zetten

Backup 4.3.3 op Ipad met 5.0.1 zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen mensen, Graag zou ik een duidelijk en serieus antwoord willen hebben op mijn vraag, Mijn ipad draaid nog op 4.3.2 en deze wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 12:21
iphonetje16gb iphonetje16gb is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: R,dam
Berichten: 1
Standaard Backup 4.3.3 op Ipad met 5.0.1 zetten

Goedemorgen mensen,

Graag zou ik een duidelijk en serieus antwoord willen hebben op mijn vraag,
Mijn ipad draaid nog op 4.3.2 en deze wil ik graag naar 5.0.1 updaten,maar niet voor ik zeker weet dat al mijn apps enz enz er straks weer opstaan als ik de backup terug zet.
Alle apps staan in itunes (en die vertrouw ik nooit),heb pkgbackup voor Cydia,en doe zelf altijd via (ifunbox,en diskaid) mijn email/adresbook enz uit de var copieeren naar pc en of macbook.
Backup gemaakt met itunes(iedere dag),

Ps:mijn iphone draaid al op 5 maar daar moest ik toch mooi alles opnieuw doen,ondanks alle stappen.

vr gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-12, 14:35
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Ik zou een reservekopie draaien.

Alle instellingen laten zoals die zijn, daarna rechtermuisknop op je iPad in iTunes
En drukken op reservekopie terugzetten ( kijken welke die dan selecteert en of die het meest recent is ! )

Als die het meest recent is dan zou ik met een gerust hart herstellen en dat ding zijn werk laten doen.

Enige nadeel waar mee je zit is dat jij de 2e synchronisatie moet annuleren om Cydia te installeren. Ik zou die wel laten draaien en daarna weer de apps terug er op zetten ( want zonder cydia synced de helft wss bij jou niet )
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 06-01-12, 14:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je PKGBackup hebt zit je heel goed:

1) Maak een backup met PKGBackup van iOS 4.3.2 in DropBox !
2) Maak een backup van iOS 4.3.2 met iTunes, gewoon synchroniseren dus;
3) Download het benodigde iOS 5.0.1 ipsw bestand met Firefox, Chrome of Safari (niet met Internet Exploder!);
4) Doe een herstel in iTunes met het gedownloade ipsw bestand;
5) Sluit na herstel iTunes af;
6) Jailbreak met Redsn0w;
7) Start Cydia en installeer PKGBackup (is gratis want reeds aangekocht);
8) Zet de backup uit punt 1) met PKGBackup terug. Nu worden alle tweaks en instellingen teruggezet;
9) Na de PKGBackup restore moet je rebooten;
10) Sluit het iDevice aan op iTunes en zet de backup uit punt 2) terug. Dit kan een tijdje duren;
11) Alles is nu weer zoals het was

Ik heb deze procedure al tientallen keren gebruikt zonder de minste problemen. Op een Mac werkt dat echt vlekkeloos (op een Windows machine iets minder vlekkeloos).

Succes gewenst

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-01-12 om 14:54. Reden: Taelvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup iPad op een andere partitie laten zetten iDre iPad algemeen 8 03-11-11 17:52
Backup Ipad 2 met 4.3.4 Herman0412 iPad algemeen 1 20-07-11 10:08
Alle iDevices: Jailbreak, backup terug zetten. jack13 Jailbreak 4 24-06-11 14:48
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten Approxiamtely Jailbreak 0 10-02-11 12:29
Handmatige backup op mn iphone4 zetten gon1234abcd iPhone algemeen 2 02-08-10 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.