Hoe herken ik een namaak ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum, maar heb een vraagje. Hoe kan ik herkennen of ik al dan niet met een namaak ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herken ik een namaak ipad?
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum, maar heb een vraagje. Hoe kan ik herkennen of ik al dan niet met een namaak ipad te maken heb.? Wie kan me goede tips geven hieromtrent?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door em nieuw in de winkel te kopen?
|
|
|||
|
|||
OK, maar ik kan een tweede hands kopen, maar ik zou toch graag weten hoe je die kan herkennen, zodat ik geen kat in een zak koop.
|
|
|||
|
|||
Je hebt vast wel een kennis met een echte iPad, neem die mee, kan je zoek de verschillen spelen.
|
|
||||
|
||||
Met de USB kabel aan de computer aansluiten, zien of het apparaat herkend wordt in iTunes. En liefst ook ter plekke een 'herstel' (in iTunes op diezelfde computer) uitvoeren, om te zien of het apparaat dan nog steeds herkend word...
|
|
||||
|
||||
Sluit hem aan de pc/Mac aan en open iTunes. Dan weet je het meteen.
Als de verkoper dat weigert zegt het al genoeg. |
|
|||
|
|||
OK, dank voor de snelle reacties, gelukkig heb ik een Imac, kan het dan eens testen. Nogmaals dank.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
Hoe herken je een kloon? | RAM123 | iPhone algemeen | 25 | 10-03-11 19:05 |
Hoe herken ik een gejailbreakt toestel? | Verrenoorden | Jailbreak | 1 | 22-06-10 21:36 |
hoe herken je een echte iphone | link879 | Archief | 1 | 11-03-10 12:35 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
|
|