Passwords voor applicaties werken niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar IOS 5 blijken mijn gebruikersnamen in combinatie met mijn passwords voor diverse toepassingen niet meer te werken. Als ik dezelfde gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Passwords voor applicaties werken niet meer
Na de update naar IOS 5 blijken mijn gebruikersnamen in combinatie met mijn passwords voor diverse toepassingen niet meer te werken. Als ik dezelfde gegevens gebruik bij bijvoorbeeld Rabo internetbankieren of inloggen bij Markplaats op de Pc, worden ze wel geaccepteerd. Wat heb ik verkeerd ingesteld? Of waar moet ik instellingen aanpassen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou je naam zegt al voldoende.
Doe eens een reset, hopelijk helpt dat. |
|
|||
|
|||
Passwords voor applicaties werken niet meer
Bedankt voor je tip, KvdS. Na de reset is helaas geen verbetering opgetreden.
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad (inloggen bij de bank, na 2x gestopt en op mijn pc ingelogd, geen probleem), maar nu doet ie 't weer goed. Dus komt vanzelf goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes applicaties werken niet meer op 3.0 | KMeskens | iPhone Apps | 5 | 28-07-09 10:41 |
Applicaties werken niet meer | BadSide | Jailbreak apps en thema's | 7 | 22-08-08 16:09 |
Applicaties werken niet meer..... | darwen | iPhone algemeen | 0 | 16-03-08 10:38 |
Applicaties werken niet | iFonzie | Unlock [archief] | 5 | 14-02-08 20:16 |
Aantal applicaties werken niet | harten11 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-01-08 12:44 |
|
|