Gecentreerd licht beginscherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn beginschermen waar alle apps staan, is de helderheid van mijn scherm veranderd. Het licht schijnt vanuit het midden steeds minder helder naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gecentreerd licht beginscherm
Op mijn beginschermen waar alle apps staan, is de helderheid van mijn scherm veranderd. Het licht schijnt vanuit het midden steeds minder helder naar de zijkanten en onder- en bovenkant. Ik heb al geprobeerd de helderheid aan te passen, maar dat werkt niet. Ook heb ik alle opties onder Instellingen - algemeen langsgelopen, maar ik kan het niet vinden. Iemand enig idee? Het is een iPad 2.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je een paar apps naar het volgende scherm verhuist ?
Heb je niet per ongeluk een slechte foto als achtergrond gekozen ? Kun je zien in Instellingen/Helderheid/Achtergrond. |
|
|||
|
|||
Ik heb drie pagina's met apps en het is overal hetzelfde. Ook met andere achtergrondfoto's.
|
|
|||
|
|||
En als je een boek (iBooks) of een krant leest is het ook zo ? Dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.
|
|
|||
|
|||
Het is alleen op het beginscherm. Alle apps zijn goed verlicht. Safari bijvoorbeeld ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Licht sensor | decx | iPhone algemeen | 1 | 09-11-11 19:27 |
geen licht in display | Fireball | iPhone algemeen | 13 | 12-07-10 17:52 |
Licht iPhone kapot | sophie147 | iPhone algemeen | 3 | 21-05-10 14:57 |
licht langs de randen | jeroent | iPhone algemeen | 3 | 26-07-09 19:28 |
Licht schijnt door | Tactixz | Archief | 3 | 17-05-09 19:55 |
|
|