Twonkyserver met ipad connecten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een MD-254 van sitecom gekocht, hierop staat een directory PUBLIC met schijfletter Z,hierin staan ook systeembestanden van NAS en een zelfgemaakte directory MEDIA ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twonkyserver met ipad connecten
Ik heb een MD-254 van sitecom gekocht, hierop staat een directory PUBLIC met schijfletter Z,hierin staan ook systeembestanden van NAS
en een zelfgemaakte directory MEDIA met schijfletter Y. Ik heb onder de map MEDIA 3 submappen gemaakt foto, muziek en films, hier staat al mijn media. Nu wil ik via de ipad met Imediacontrol naar mijn bestanden gaan, maar zegt geen indeling. Als ik in het menu van de nas ga kijken bij upnp Twonky instellingen, dan kan ik niet de map MEDIA selecteren bij netwerk, alleen maar de map PUBLIC. kan ik dit op een of andere manier veranderen zodat ik de bestanden via ipad kan zien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een oplossing, heb vanalles geprobeerd ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet opladen of connecten met itunes | keesdr | iTunes | 1 | 29-12-10 09:40 |
Iphone connecten met Time Capsule | peetduck | iPhone algemeen | 1 | 30-09-09 16:41 |
kan niet connecten met AppStore | Leonk | iPhone Apps | 5 | 25-06-09 19:35 |
Mac OS X: Itunes connecten met Iphone (2g) versie 2.1 | Chahidk | iTunes | 7 | 07-11-08 00:45 |
Connecten met Fugu werkt niet; password onjuist | dnzl | Unlock [archief] | 3 | 06-12-07 10:45 |
|
|