Mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik vanop de ipad2 een mail beantwoordt dan zet het prg de te antwoorden mail onderaan de nieuwe mail, maar die laat daar wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail
Als ik vanop de ipad2 een mail beantwoordt dan zet het prg de te antwoorden mail onderaan de nieuwe mail, maar die laat daar wel meer dan 20 lijnen open
Ook zobij de ontvanger die dan steeds naar beneden moet scrollen . Kan iemand helpen om die open ruimte te verkleinen want het is best vervelend Voor de ontvanger, als ik een test doe een mail naar mezelf dan is die ruimte er ook, dus als ik een handtekening zet ziet niemand die tenzij ze scrollen , weet iemand een oplossing Dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|