Netwerkprobleem IPAD2 wel verbinding, geen internet? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren een vreemd probleem met mijn IPAD2. Sinds gisteren maakt ie schijnbaar wel verbinding met het netwerk (waaiertje is zichtbaar linksboven), alleen kom ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerkprobleem IPAD2 wel verbinding, geen internet?
Sinds gisteren een vreemd probleem met mijn IPAD2.
Sinds gisteren maakt ie schijnbaar wel verbinding met het netwerk (waaiertje is zichtbaar linksboven), alleen kom ik niet meer op het internet of mail. Van alles geprobeerd (lease vernieuwd, netwerkinstellingen vernieuwd, alle instellingen vernieuwd, router uitgetrokken,.... Helaas niets helpt. In de Wi-Fi-instellingen zie je langs mijn netwerk het "cirkeltje" constant "draaien".... Toch kan ik via een ander netwerk wel verbinding krijgen (Wi-Fi hotspot gsm) en dan werkt alles normaal. Alle hulp is welkom, want je kan zo'n leuk ding niet meer missen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je geprobeerd je router te resetten??
|
|
|||
|
|||
Ja, ook dat al gedaan. Wel geen wijzigingen gedaan aan de instellingen van de router.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wel verbinding geen internet | Wytse | iPhone algemeen | 18 | 01-03-12 18:24 |
Wel verbinding maar geen internet | Amber89 | Wi-Fi | 8 | 13-08-11 07:02 |
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! | adelheidt | Wi-Fi | 2 | 17-10-10 16:09 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
|
|