iPad 2 verzekeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste site bezoekers, kent iemand een goede verzekeraar om ipad 2 te verzekeren? Ik wil ook de garantie periode verlengen, is het slim om applecare ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 verzekeren
Beste site bezoekers,
kent iemand een goede verzekeraar om ipad 2 te verzekeren? Ik wil ook de garantie periode verlengen, is het slim om applecare aan te schaffen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ga zodra ipad 3 komt ook verzekeren en zou graag willen weten waar je het beste je iPAD.
Het gaat mij er niet enkel om dat hij voor diefstal verzekerd is want dat kan ik voor 2 euro p/m bij ABNAmro Maar wil juist ook dat hij verzekerd is bv tegen vallen stoten, waterschade etc en dan gerepareerd word Ik kom diverse sites tegen met google maar wil graag iemand spreken die uit ervaring spreekt en ooit iets heeft laten repareren bij zijn/haar verzekering Dus als iemand mij kan adviseren waar je het beste zit en je een betrouwbare verzekering afsluiten hoor ik dat graag |
|
|||
|
|||
Het verbaasd mij enorm dat er nog niemand heeft gereageerd echt jammer
Of betekent dit dat niemand een iPad verzekering heeft? Ik wil hem gaan verzekeren zodra ik de ipad 3 kan bemachtigen Nu kan ik diverse dingen doen 1 Bij dixons kopen waar je standaard 3 jaar garantie krijgt op je tablet, daarnaast bij ABNAMRO de "PC Verzekering: verzeker uw computer, laptop én tablet"afsluiten voor 2,50 per maand binnen en buitenhuis verzekerd tegen val stoot schade en diefstal en onheil van buitenaf, als er wat gebeurt rekening insturen en word dan vergoed. of 2 iPad Verzekering - Goedkoop uw iPad tablet verzekeren premie per jaar 88,06 bij aanschaf waarde boven de 751,= Met Stoten en vallen Beschadiging na brand Geen afschrijving Waterschade Geen eigen risico! of 3 Bij iPad Verzekering - CoverYou Laptop, iPad en GSM verzekeringen
4 Verzeker uw Macbook (Pro/Air), iPad of iPhone - CARD Services € 139,- voor 3 jaar 36 maanden lang verzekerd tegen diverse van buiten komende onheilen zoals: onopzettelijk stoten en vallen (ook door kinderen en huisdieren) en eigen schuld schades, blikseminslag, verkeerde spanning (incl. inductie), brand, ontploffing, kortsluiting, vocht en diefstal (zie voorwaarden). • 36 maanden snelle en vakkundige reparatie, schadeherstel of herlevering bij schade door uw reseller; • Ruime dekking bij schade. 12 maanden nieuwwaarde dekking en geen afschrijving. Een beperkte afschrijving van 10% in het tweede jaar en 25% in het derde jaar; • Beperkt eigen risico bij een van buiten komend onheil, voor een laptop of iPad is het eigen risico € 50,- per schade; • Doorlopende transport- en verblijfsdekking over de gehele wereld; Dus zoals jullie zien veel keuzes maar wil graag weten waar de mensen hier goede en slechte ervaringen mee hebben en welk bedrijf die hier boven staat of niet erbij staat het beste is Alvast bedankt voor uw reactie |
|
|||
|
|||
Je moet je alleen verzekeren voor zaken, die je absoluut niet kunt betalen als het je overkomt: ziekte, iemand anders zodanig verwonden dat hij/zij arbeidsongeschikt wordt, afbranden van je huis, maar toch geen iPad. En ook geen verlengde garantie, hoe vaak gaan die dingen nou kapot ? En door eigen schuld ? Daar zal geen betrouwbare verzekeraar iets voor in de aanbieding hebben.
Waarom zien die gebouwen van verzekeraars er allemaal zo luxe uit ? Precies, van jouw en mijn verzekeringsgeld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste ik vraag geen advies of ik me wel of niet moet verzekeren ik vraag waar ik me het beste kan verzekeren. U weet niet van mijn situatie hoe ik woon of leef, maar zal u een hint geven met 5 kleine kinderen en 2 honden bestaat de mogelijkheid als er een op de bank springt de ipad uit je handen vliegt en daar tegen wil ik me dus goed verzekeren. u reactie doet dan ook geen bijdrage aan mijn vraag |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPad gisteren laten verzekeren via VerzekerjeApple. Dit kan volgens mij alleen maar online, maar ik vind dat persoonlijk alleen maar fijner.
Ik vind de premies hier ook wel oké, vaak vind het ik het in verhouding wat duur, maar ik betaalde hier maar 89 euro premie. (Dit is volgens mij wel afhankelijk van de prijs van de iPad). Ik weet alleen niet of je binnen een bepaalde tijd je iPad moet verzekeren. Ik heb echter geen ervaring hoe de schadeafhandeling is, misschien iemand anders?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dixons heeft 2 jaar garantie op PDA's: Klantenservice
En het ziet er naar uit dat Dixon's garantie bepalingen precies aansluit op de nederlandse Consumentenrecht wet. APR's moeten dat ook te doen volgens de wet, maar proberen er altijd onderuit te komen.. |
|
|||
|
|||
Is dit soort schade niet standaard in jouw inboedelverzekering opgenomen? Bij mij is dit wel zo, zelfs buitenhuis opgelopen schade wordt vergoed.
|
|
|||
|
|||
Schade aan je iPad welke binnenshuis veroorzaakt is valt bij bijna alle verzekeraars gewoon onder je inboedelverzekering. Ik heb ook geen extra dekking en mijn dochter heeft een tijdje geleden mijn laptop van de bank getikt en deze is gewoon vergoed.
|
|
|||
|
|||
Ik heb laatst zelf mn iphone4 kapot laten vallen (viel uit mn binnenzak van mn jas) en dit viel gewoon onder de inboedel. Het enige wat ik moest regelen was een bewijs van mn provider dat hij niet meer te repareren was. Dit gedaan en binnen no time stond het geld op mn rekening om een nieuwe Iphone te kopen. Ik ga ervan uit dat dit ook voor een Ipad geld. ik zou het ff navragen bij je verzekeraar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S Verzekeren. | cokemane | iPhone algemeen | 0 | 03-11-11 11:31 |
iPad verzekeren maar waar? | Roccade | iPad algemeen | 5 | 05-09-11 22:51 |
Ipad uit Amerika verzekeren? | frankkebeurt | iPad algemeen | 1 | 27-12-10 22:32 |
verzekeren | pacilootje | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-12-10 15:03 |
[iPhone 3G] Verzekeren | J0sT | iPhone algemeen | 3 | 18-08-09 13:28 |
|
|