Safari 'op slot' discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik kan via safari opeens alleen nog maar voor- en achteruit bladeren. De overige drie icoontjes reageren nergens meer op. Dus ik kan bv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari 'op slot'
Hoi, ik kan via safari opeens alleen nog maar voor- en achteruit bladeren. De overige drie icoontjes reageren nergens meer op. Dus ik kan bv niet terugklikken naar het overzicht van laatst bezochte pagina's. Hoe kan dit? Bvd.
Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Belangrijker: blijft of herhaalt zich het probleem na het herstarten van Safari (afsluiten uit taskbar etc) of evt je iPhone? Is het bij een bepaalde pagina/website?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie! Ik had net mijn vraag geplaatst en toen liep hij helemaal vast. Ik heb mijn i-pad nog maar een week, dus is nog wat uitvogelen. Ik kon ook niet meer bij de gebruiksaanwijzing komen, dus heb ' m helemaal maar opnieuw gestart. Gaat nu wel langzaam, maar deed hij al bij vlagen. Probeer nu eerst maar via forum en gebruiksaanwijzing zoveel mogelijk uit te vinden
|
|
||||
|
||||
Oke, succes! Reset = altijd: home knop + aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden totdat je het Apple logo ziet. Dan de knoppen los laten.
|
|
|||
|
|||
Ik zou er in ieder geval iOS 5.0.1 op zetten.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 10:48 ---------- Hier heb je wat overzichtelijk leesvoer: http://www.digibieb.nl/foute_ipad_cursus_v5.pdf Kun je in je iBooks zetten, raak pdf aan, dan zie je rechtsboven en venster met " Open met iBooks". Laatst gewijzigd door Beech43; 07-03-12 om 11:50. |
|
|||
|
|||
Ok, dank je wel! Heb nu alleen even internet via i- pad in huis. Vandaar even vraag, want denk dat het meeste daar wel in staat en de meeste problemen sowieso al eerder hier op het forum behandeld zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone op slot | brandweerman | iPhone algemeen | 24 | 22-06-11 16:32 |
iphone 4 op slot | jurriaanl | iPhone algemeen | 1 | 18-12-10 20:32 |
slot op bepaalde apps | hnasje | iPhone Apps | 5 | 19-11-10 01:55 |
Slot Op Je Smsjes | Barmentlo | iPhone algemeen | 2 | 10-05-08 20:53 |
automatisch slot | pjwalet | iPhone algemeen | 2 | 05-05-08 14:37 |
|
|