Kan een iPad een laptop voor mij vervangen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Ieder diertje zijn pleziertje? Of zoiets..... Ieder zijn meug! Chac un son choix......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na het lezen van diverse reviews, en het bekijken van diverse filmpjes op YouTube ben ik er 100% uit wat betreft de case... ga toch echt voor de ZAGGfolio (for new iPad). Zonder twijfel de stevigste die er te krijgen is (voor die prijs dan).
Het is mij alleen niet duidelijk of er nu een QWERTY toetsenbord op zit!? De afbeeldingen op de site zijn volgend mij QWERTY, maar onderaan staan een klein grijs zinnetje 'The ZAGGfolio uses a US keyboard layout'. Heeft iemand een exemplaar thuis liggen...? En volgens mij is hij hier nog nergens leverbaar... Maar dat zal wel niet lang meer duren. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad, office, word |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iemand voor mij een app maken | nickpaymans | iPhone Apps | 0 | 05-08-11 10:10 |
Ik wil gewoon een liedje/song als ringtone... wie kan mij daarbij helpen? | uncu129 | Ringtones en Wallpapers | 3 | 09-12-10 03:26 |
De iPad, een dure laptop zonder toetsenbord? | guided tours | Archief | 1 | 12-07-10 21:01 |
wie kan een app maken voor mij? | marly | Archief | 2 | 26-01-09 13:12 |
|
|