Numbers 1.6 fout met import via webdav discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Gisterenavond heb ik ios 5.1 geïnstalleerd op Mijn Ipad2. Vervolgens kwamen er updates voor mijn Iwork. Pages werkt goed, Keynote ook. Bij het importeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Numbers 1.6 fout met import via webdav
Hoi,
Gisterenavond heb ik ios 5.1 geïnstalleerd op Mijn Ipad2. Vervolgens kwamen er updates voor mijn Iwork. Pages werkt goed, Keynote ook. Bij het importeren van Excelbestanden (.xls) krijg ik een foutmelding. Diezelfde melding krijg ik bij alle excelbestanden: zowel .xls als .xlslx Dit is een plaatje van de foutmelding: Dropbox - Photo 08-03-12 20 40 43.png - Simplify your life (het plaatje staat in mijn dropbox) Heeft iemand mogelijk eenzelfde ervaring en wellicht ook een oplossing voor ik Apple inschakel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik werk als SD medewerker op een hogeschool bij ons zijn ook meerdere collega's met problemen numbers. Is geen oplossing voor problematiek maar sluit uit dat het aan persoonlijke instellingen of je ipad lift
|
|
|||
|
|||
Numbers en 5.1
Kan nog niet nagaan of ik dit probleem ook heb maar wel merk ik dat sinds de conversie naar 5.1. Het wat langer duurt voordat Numbers de spreadsheets heeft ingeladen. Niet onoverkomelijk maar met alle verhalen over " super snel " etc een beetje vreemd.
|
|
|||
|
|||
De workaround is door op de laptop de bestanden te laden in Icloud. Dat werkt goed, maar is nog steeds geen oplossing voor onderweg!
|
Labels |
iworks, numbers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WebDav | raptile | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 05-02-12 22:56 |
Password manager met Webdav Support | raptile | iPhone Apps | 0 | 01-02-12 23:41 |
Webdav op windows 7 instellen voor ipad | Boeiend | Desktop-applicaties | 0 | 16-08-11 01:22 |
inumbers/numbers hulp nodig | inspi | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-03-10 15:29 |
numbers wordt zip file | truckdiver | iPhone algemeen | 1 | 03-07-08 01:49 |
|
|