Ervaringen IOS 5.1 op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er al mensen die IOS 5.1 hebben draaien op de iPad 1. Ik heb nu 5.0.1 en regelmatig sluit Safari automatisch af. Ook wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen IOS 5.1 op iPad
Zijn er al mensen die IOS 5.1 hebben draaien op de iPad 1.
Ik heb nu 5.0.1 en regelmatig sluit Safari automatisch af. Ook wanneer ik in de adresbalk een website intik reageert de iPad erg traag. Zijn deze problemen, waar op verschillende forums veel over gesproken wordt, opgelost? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen problemen tot nu toe.
|
|
|||
|
|||
Ik zelf ben ook nieuwsgierig hoe 5.1 bevalt op een iPad1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ikzelf heb ook de indruk dat mijn ipad weer een stukje sneller geworden is na de update naar ios 5.1
|
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik de gok gewaagd en heb IOS 5.1 geïnstalleerd.
Ik moet zeggen dat de eerste indrukken positief zijn. |
|
|||
|
|||
Ook hier geen problemen tot nu toe. Niet beter maar ook zeker niet minder......
|
|
|||
|
|||
ik heb 5.1 er ook op gezet en ga hem maandag in de trein testen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Merk geen enkel verschil, noch in positieve, noch in negatieve zin.
|
|
|||
|
|||
5.1 op ipad 1
werkt absoluut super veel beter dan met de 5.0.1 ik zeg snel de update doen.
|
|
|||
|
|||
Sinds de update naar ios 5.1 loopt mijn batterij veel sneller leeg. Reser uitgevoerd en alle locatievoorzieningen uitgezet. Bluetooth staat ook niet uit.
Herkent iemand dit en misschien nog meer tips. ? |
|
|||
|
|||
Net ook ipad1 geupdate. Heb het idee dat het allemaal wat lekkerder loopt. Batterij weet ik nog niet aangezien hij nog niet van de lader af is geweest
|
|
|||
|
|||
traag internet
Wie oh wie weet raad??
Sinds de update naar 5.1 is mijn I-pad niet meer vooruit te branden. Heb hem gereset via Thuis/aan-uit knop, zonder resultaat. Daarna via iTunes alles opnieuw geinstalleerd, maar ook zonder resultaat. Wi-Fi valt ook regelmatig uit. Ter illustratie: Ping is 17, downloadsnelheid 0,07 mb, upload 0.01..... Ook via 3G niet veel beter: 78 ping, 1,10 mb download, 0,29 mb upload. Wie weet raad? groet, Hannah |
Labels |
ios 5.1, ipad 1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|