New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet ze gewoon ff bellen, misschien kunnen ze er eentje voor je apart leggen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je moet ze gewoon ff bellen, misschien kunnen ze er eentje voor je apart leggen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een ticket voor een 32GB zwart Wi-Fi... Tot vanavond 20:00 uur op te halen.
|
|
|||
|
|||
Herzogenrath, wel even bellen van te voren want ze hadden niet alle modellen nog op voorraad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ze gesproken, ze hebben alleen nog 16 gb... beetje klein: wacht wel op de pre order NL store
|
|
|||
|
|||
Als ik volgende week vrijdag naar Centro ga zouden ze dan de Ipad 3 gewoon op voorraad hebben?
|
|
|||
|
|||
Naar de Saturn in Kleve gereden vanochtend. Om 10 uur ging te zaak open, maar ze kregen pas iPad rond 13:00u/14:00u zie de verkoper. Geen zin om daarop te wachten of terug te rijden. Ik bestel wel online, maar begrijp dat er geen pre-orders op Nederlandse applestore gaat plaats vinden?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij de MM in Rheine hebben ze er nog genoeg op voorraad. Heb een.16gb opgehaald zobder wachttijden !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 maart 2012 om 15:44 ---------- Niemand weet het. Ik zit nu bijna elk half uur de iPad pagina op de NL-apple site te refreshen. Stiekem hoop ik er wel op maar het best mogelijk dat de pre-order pas op de dag van de verkoop begint. |
|
|||
|
|||
Weet iemand als ik morgenmiddag langs rij of ik dan een kans maak?!
Gebeld naar de Apple Store in oberhausen maar krijg geen gehoor. Hoor net op de radio dat de rijen kort waren deze release!!! Gr, Maurits |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net terug uit Duitsland , gebeld met Saturn in Monchengladbach-hadden ze er een voor me apart gelegd...32Gb, Wi-Fi - in de winkel was het niet echt druk, dus ik denk dat ze er nog wel hebben, kwestie van ff bellen.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of het zin heeft om morgenvroeg naar Oberhausen of Duisburg te rijden? Ik wil de Ipad 4G 64gb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil vandaag nog een nieuwe iPad 16gb Wi-Fi halen in Duitsland.. Wie weet waar ze nog op voorraad hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk op Angebote, Service, Beratung & mehr im Online-Shop - Media Markt en zoek een Media Markt op redelijke afstand van jouw woonplaats en bel ze op. |
|
|||
|
|||
Gister avond de iPad 64 GB + Wi-Fi only gehaald bij Mediamarkt Essen. Hadden nog een aantal modellen gewoon op voorraad. Zeker de moeite waard om vandaag nog richting Duitsland te rijden!! Gewoon even een lijstje met Apple resellers uitdraaien van de Duitse Apple site en bellen. Met een beetje aandringen en geluk reserveren ze hem nog ook voor je.
Succes!! |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren ook bij de Saturn in Monchengladbach een 32gb Wi-Fi gekocht.Gisteravond gebeld om te reserveren. 19.30 de winkel in en 19.40 stond ik weer buiten.
|
|
|||
|
|||
Zou er maandag weer nieuwe voorraad zijn ? kan dan pas naar duitsland
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad parijs | swennl | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 16:24 |
Iphone 4s uit Parijs, Louvre of Opera? | Mcmichel | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 21-10-11 22:18 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
iPad uit Parijs | onsab | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:21 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
|
|