New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist laatste zwarte, 4G, 64Gb nieuwe Ipad gekocht bij saturn in Kleve. Geen rij, binnen 10 minuten stond ik buiten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist laatste zwarte, 4G, 64Gb nieuwe Ipad gekocht bij saturn in Kleve. Geen rij, binnen 10 minuten stond ik buiten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net naar oberhausen geweest. iPad 32GB alleen Wi-Fi was alleen nog maar in het wit te verkrijgen, met 4G waren er nog enkele. 64GB alleen Wi-Fi nog maar 2 of 3, ik denk nu inmiddels ook uitverkocht.
Gelukkig nog een van de laatste 64gb zwart alleen Wi-Fi kunnen bemachtigen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben net terug uit Nordhorn iPad 16GB 4G gekocht bij de MediaMarkt.
Wacht nu alleen nog op de mogelijkheid om hem toe te voegen aan mijn iDevices |
|
|||
|
|||
Genoeg voorraad in MM Neuss
We komen net uit Neuss:
Bij de lokale Media Markt zijn voldoende iPads in alle smaken, binnen 5 minuten weer buiten! Neuss is vanaf Eindhoven 1 uurtje met de auto. |
|
|||
|
|||
Ik kom net terug uit Mediamarkt Aken, daar zijn nog heel wat Ipads ter beschikking (wel enkel met 4G) en daar was het totaal niet druk!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgend jaar ga ik weer, als apple dan weer zegt van alleen duitsland maar dan ga ik waarschijnlijk toch ietsies meer vragen, omdat het me de reis wel was. pfoeh! |
|
|||
|
|||
Ik ben net terug van de Apple Store in Oberhausen. Daar hadden ze volgens mij toch wel nog een serieuze voorraad. Kwartiertje aanschuiven en ik had de iPad naar keuze: iPad 32GB + 4G in wit.
|
|
|||
|
|||
Saturn in Kleef geweest... niet druk en ze hadden alleen nog 4G modellen .... ik had de laatste 32GB
jippie
|
|||
|
|||
32gb Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
Nee Apple store Oberhausen had om een uur of 4 vanmiddag geen Wi-Fi modellen meer, alleen 4G
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie net op de website van dixons dat de " new" iPad vanaf 23 mrt beschikbaar is!
Maandag maar even bellen voor meer info?
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle Wi-Fi modellen waren al weg en de rij die er toen nog stond was nog aardig. Na een rondje te hebben gelopen en wat drinken liepen we nog even terug langs de Apple Store dit was om half 6 en toen was er zelfs nog een wachtrij. Misschien krijgen ze maandag wel een nieuwe voorraad maar zoals het er zaterdag middag ernaar uit zag denk ik niet dat er nog veel over is, zou zeker even bellen voordat je heen gaat. |
|
|||
|
|||
Zit te twijfelen om morgen richting oberhausen en omgeving te rijden. Maar lees erg wisselende berichten.. Er zijn zo'n 5 Mediamarkten in de buurt en paar Saturns. Iemand toevallig met meer info? Denk dat ik sowieso morgen van te voren al die zaken ff bel maar weet niet of ze 2 ipads achter willen houden.. en m'n duits is ook verre van goed
2x wit 16gb Wi-Fi btw. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vraag me alleen af, welke plaats handigste is vanuit Utrecht iemand een idee wat de dichtstbijzijnde mogelijkheden zijn.. Duits is erg slecht, en topografie nog minder ;-) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 maart 2012 om 01:50 ---------- Mediamarkt of Saturn maakt me niet uit, welke van de twee dichtste bij Utrecht zit ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 maart 2012 om 02:06 ---------- Mocht er iemand mee willen rijden, geen probleem heb 3 plaatsen vrij .. ben voornemens rond 12.00 uur te vertrekken .. als je in de buurt van Utrecht woon kan ik je ophalen en zet je weer thuis even..
|
|||
|
|||
Gisteren avond 1 kunnen reserveren op de duitse website. Vanmiddag dus even naar oberhausen rijden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad parijs | swennl | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 16:24 |
Iphone 4s uit Parijs, Louvre of Opera? | Mcmichel | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 21-10-11 22:18 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
iPad uit Parijs | onsab | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:21 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
|
|