New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ManfredBeumer Ik wil vrijdag een ipad halen in Oberhausen. Heeft iemand ervaring met de wachtrij daar? Hoe laat kan ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon om 5 uur 's nachts uiterlijk aanwezig zijn. Ikzelf zal er zijn om uiterlijk 12 uur 's avonds. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil hem eventueel wel meenemen als je het geld overmaakt plus verzendkosten en zo'n 35 euro voor de moeite?
|
|
|||
|
|||
ik ga het eens bekijken om iemand dichter bij huis te vinden, zoniet laat ik u iets weten. maximum was eigelijk +- 100 a 120 km van huis.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarja, persoonlijk zou ik ook gegaan zijn voor iemand dichtbij |
|
|||
|
|||
Dank je! Zat te denken aan 4 uur daar zijn.
Is het al bekend of de release in de ochtend is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat er een grotere voorraad is, zou ik ook zeggen dat het in de ochtend is. Maar zeker weten is onmogelijk- helemaal bij apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
wilt u mij geen iPad 3 16gb Zwart Wi-Fi tegen betaling meebrengen ? kom hem dan zelf bij u thuis uithalen. (heb zelf grote reputatie op het belgische 9lives forum, dus kom er zeker wel om) |
|
|||
|
|||
Oh en manfred, loop dan ff naar eerste personen in de rij ik verwacht daar bij te zitten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet er al 2 meenemen, en wat ik begrepen heb is dat de max. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2012 om 23:32 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2012 om 23:33 ---------- Haha, zal de rest van de rij leuk vinden |
|
|||
|
|||
Wie gaan er nog meer? Ik ben van plan om te gaan maar moet waarschijnljk alleen. Zonde van de benzine natuurlijk. Nu vind ik wachten geen probleem maar wil ik wel zeker met een new iPad naar huis gaan. Wellicht mensen die nog gezeldschap zoeken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je heeeeel vroeg komt kunnen we wat spelletjes tegen elkaar doen |
|
|||
|
|||
Ik ga er heen en heb wel wat plekjes in de auto vrij! en veel goedkoper (flexibeler dan de trein haha
Maar ik ben er ook bij zal er rond half 5 zijn vroeg zat bij de iphone 4s was ik binnen een uurtje na de release buiten met 2 pareltjes! Verwacht nu minder drukte vanwege de mindere verkoop aantallen van de ipad tov de iphone. Alleen ik kan niet wachten tot vrijdag! |
|
|||
|
|||
Ik woon in de omgeving utrecht!
|
|
|||
|
|||
@leippie
Omgeving utrecht? Ik woon in Ede. Wellicht een idee om samen te gaan? Je komt waarschijnlijk met de auto voorbij ede |
|
|||
|
|||
hey iedereen,
Is het mogelijk om een Ipad te bestellen via de Duitse Itunes en deze dan te laten leveren in een apple winkel in oberhausen of andere winkels ? of gaat dit enkel naar een thuis adres ? |
|
|||
|
|||
Leippie of crazywarning,
Niemand van jullie interesse om mij een iPad mee te brengen ? Geef vergoeding en kom zelf halen bij u thuis. + betaal u cash terug. |
|
|||
|
|||
@jurgen87: nope dat gaat niet! Anders zou wss iedereen dat doen!
@impulse greg: ga toch gewoon mee joh! Maak u vrijdag een dagje ziek! |
|
|||
|
|||
ik wil wel mee!
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook
Had Apple gebeld en ze wisten nog niet hoe laat ze ze zouden verkopen. BorgQueenX, 23:30, tering, dat is wel heel vroeg Was je er ook met de 4S launch?
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch Laatst gewijzigd door colliehome; 12-03-12 om 16:23. Reden: topics samen gebracht |
|
|||
|
|||
Ja ga gezellig mee
Ik sta ergens vooraan dus zeg ff hallo (heb iphone 4s met konijnenoren in mn handen, dat zal ik zijn) |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad parijs | swennl | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 16:24 |
Iphone 4s uit Parijs, Louvre of Opera? | Mcmichel | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 21-10-11 22:18 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
iPad uit Parijs | onsab | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:21 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
|
|