New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je bent gelukkig optimistisch, dat scheelt We moeten gewoon hopen dat die lapzwansen alvast hekken klaarzetten, dan heb je nergens last van. De pest is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je bent gelukkig optimistisch, dat scheelt
We moeten gewoon hopen dat die lapzwansen alvast hekken klaarzetten, dan heb je nergens last van. De pest is namelijk dat die ingang een beetje rond loopt; dus iedereen gaat al gauw naast elkaar staan om die cirkel te vullen... Er staan wat van die paaltjes waar ze vlak voor 07:30 wat linten omheen trokken, maar dan nog heb je een giga lading mensen die direct tegen die deur aan kunnen drukken... Ze moeten daar gewoon ff Disneylandstijl die hekken heen en weer slalommen, klaar ben je.... Kan je ook nog lekker op een hek leunen. Maar goed: ze zullen zelf ook wel snappen dat het de vorige keer drama was.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijven duitsers he Hekken zou wel gewoon ideaal zijn. Ik laat het weten zodra ik in de rij sta, op twitter en dit forum. |
|
||||
|
||||
Plaatje:
Ben benieuwd hoe het ervoor staat zodra jij er bent! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan zo te zien in 5 minuten van het station met de tram naar "Neue Mitte", dat station zie je nog net, rechtsonder op de foto.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
domme vragen waarschijnlijk |
|
||||
|
||||
Geen idee
Eerste twee in Frankfurt: |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
75 Euro bonus!!
Als echte liefhebber bied ik diegene die voor mij een 'neue' iPad Wi-Fi+3G, 64Gb, zwart meeneemt vrijdag uit Oberhausen een bonus van 75 Euro boven op het aankoopbedrag. Ik woon in Utrecht
Ik wilde zelf gaan maar de school van mijn kinderen heeft studiedag, dus ik kan niet weg. Wim |
|
|||
|
|||
ben wel van plan een extra ipad mee te nemen als er 2 ipads per klant geldt. Maar had een budget voor een 2e 16GB Wi-Fi aangelegd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 maart 2012 om 04:28 ---------- Nog mensen uit amsterdam, haarlem of utrecht die ook alleen gaan naar Oberhausen? |
|
|||
|
|||
75 Euro bonus!!
Ik denk dat je deze 16Gb makkelijk kwijtraakt. Ik ga echter voor de 64Gb Wi-Fi+3G Zwart. Dus, als iemand een dergelijk exemplaar extra kan meenemen hoor ik dat graag
|
|
|||
|
|||
morgen toch maar eens poging wagen....
|
|
|||
|
|||
Al die horror verhalen ik was de vorige keer om half 6 in Oberhausen en liep om 11 uur (winkel opende om 10 uur toen) naar buiten met twee iphones. Ga dit keer misschien half uurtje eerder omdat de winkel om 8 uur open gaat.
Gaan we nog spelletjes spelen in de rij? Wie heeft er een goede multiplayer op de iphone? Als er nog iemand heeft in een ipad voor 100 euro bovenop de prijs neem ik er nog 1 mee! |
|
|||
|
|||
Lol, ik denk dat er meer nederlanders en belgen gaan staan dan duitsers
Ik kan alvast niet wachten om te vertrekken vannacht! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@borgqueenx
Om hoelaat denk je daar te zijn? Ik ga wss toch wat vroeger vertrekken. |
|
|||
|
|||
Da's dan toch wel weer raar. Als die Duitsers ergens goed in zijn dan is het juist wel in organiseren! Ik ben in nov 2009 naar het Depeche Mode concert geweest dat naast de CentrO plaats vond. Stond daar ook al een aantal uren van tevoren in de rij maar daar stonden de hekken al tot op grote afstand van het evenement. Dus ze kunnen het wel daarzo.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er rijdt vanavond alleen een bus van het station naar centro. De tram lijkt alleen tijdens werkuren te rijden. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad parijs | swennl | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 16:24 |
Iphone 4s uit Parijs, Louvre of Opera? | Mcmichel | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 21-10-11 22:18 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
iPad uit Parijs | onsab | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:21 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
|
|