New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) When the new iPad goes on sale in the U.S. and nine other countries this Friday, it will become available at 8 a.m. local time, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
When the new iPad goes on sale in the U.S. and nine other countries this Friday, it will become available at 8 a.m. local time, Apple announced on Wednesday.
|
|
|
|||
|
|||
De vraag is alleen zou de store in Oberhausen zich daar ook aan houden, ik heb ze al een paar keer gebeld en telkens zeggen ze dat ze om 10 uur open gaan! Maar dat ik de site maar in de gaten moet houden.. Misschien dat iemand ze nog eens kan bellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben wel blij dat het geen 17.00 is zoals vorig jaar, anders zou de wachttijd vanaf donderdagnacht toch wel wat lang geweest zijn! Maar dan was ik wss wel pas vrijdagvoormiddag vertrokken. Nog 35 uur en dan..... Roadtrip van 2 uur richting oberhausen Ben zojuist al inkopen gaan doen! Red bulletjes, wat snoep, wat broodjes..... En een kampeerstoel |
|
||||
|
||||
Zat ook te denken om een stoel mee te nemen, maar met dat gerel van de vorige keer leek me dat niet zo'n heel goed plan.
Of laat je die gewoon buiten staan als de deuren open gaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het een en al rel en word het toch te moeilijk, dan dump ik hem gewoon Alles voor de nieuwe ipad e |
|
|||
|
|||
Ik neem geen stoel mee, afgaande van hoe het ging met de 4S release zal je er niet veel aan hebben.. heb toen 's nachts wel wat mensen op stoelen zien zitten maar dat waren vooral de eerste in de rij die tegen de ingang aan stonden/zaten. En nog een paar die stoelen hadden gepakt van die eet tentjes maar de beveiliging kwam die al snel weer claimen.
Hoe laat zijn jullie van plan daar te zijn ? Ik denk dat ik daar rond 3 uur ben, misschien 4 uur.. lijkt me wel voldoende. Ga er vanuit dat ze hebben geleerd van de chaos van de vorige keer, zal wel wat beter geregeld worden nu. En omdat de release in NL en BE maar een week later is verwacht ik ook minder mensen die daar vandaar komen. Plus dat iPad altijd wat minder verkoopt dan de iPhone. |
|
||||
|
||||
Denk dat ik er rond 05:00 ben dit keer.
Vorige keer stond ik er net na drieen en toen was het lange tijd rustig qua nieuwe wachtenden (misschien 10-15 mensen extra bijgekomen tussen 3 en 5). Pa na vijven begonnen er langzaamaan meer mensen bij te komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En was dit voor de ipad2 of de iphone4s (is wss wel een verschil in aantallen aangezien de iphone véél meer volk trekt) |
|
|||
|
|||
Ik was er rond half 4 en er stond toen een groep van ongeveer 100 schat ik..
Verwacht toch minder drukte dan vorige keer dus ik denk dat ik maar rond 3 vertrek, ben ik er rond 5.. Weet nog dat het inderdaad pas na 5 uur erg druk begon te worden maar tot die tijd kwam er niet veel bij.. hoop echt dat ze meteen buiten al hekken o.i.d neerzetten zodat mensen die er al uren staan niet ineens achteraan komen te staan zoals de vorige keer. |
|
|||
|
|||
kwam net dit bericht tegen : When the new iPad goes on sale in the U.S. and nine other countries this Friday, it will become available at 8 a.m. local time, Apple announced on Wednesday.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Knuster: wat Benny zegt, rond de 100 ofzo. Was met de 4S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi bericht. 8 uur 's ochtends is veel beter, ben ik tenminste weer mooi vroeg thuis.
Maar toch hoop ik op dat ze de opening beter gaan regelen. |
|
|||
|
|||
+1 Dat hoop ik ook, het zou zoveel makkelijker zijn als ze gewoon om 8 uur iedereen die er op dat moment staat al buiten bij Centro een nummertje geven zodat iedereen rustig naar binnen kunnen gaan! Maargoed, goed nieuws iig dat het om 8 uur open gaat!
|
|
|||
|
|||
nou ik heb inkopen gedaan voor de wachtrij
Hopelijk ben ik de eerste. Ze gaan het wel beter aanpakken. Bij de opening van het winkelcentum mogen er maar 10 mensen tegelijkertijd naar binnen, om zo chaos te voorkomen. Ik weet niet voor om de hoeveel seconden ze dit gaan doen, maar het zal er hopelijk voor zorgen dat mensen in de rij blijven, zelfs in het stukje naar de store. Dat vertelde een medewerker van de store aan me |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat wilden ze vorige keer ook doen
Maar als er 200+ man begint te duwen dan gaan die deuren gewoon open; man of 4-6 beveiliging, 2 klapdeuren. Die gasten zeggen wel: "zometeen rustig lopen, er zijn er genoeg voor iedereen".... Maar toen die deuren ook maar op een klein kiertje gingen werd je er praktisch doorheen geduwd, dat houden ze niet tegen... Denk dat er de eerste keer een groep van 50-80 doorheen glipte voordat ze de deur weer dicht kregen. Dikke chaos vond ik het |
|
|||
|
|||
Nou ja, ze hadden gepraat met de beveiliging^^
Gewoon maar hopen. Als ik de eerste ben zal ik me wel lekker breed opstellen en iedereen die komt in het engels/nederlands proberen uit te leggen dat je niet naast me moet gaan staan maar achter me. Dat kan wel eens helpen. Want als er een paar mensen achter elkaar staan, gaan mensen het voorbeeld volgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad parijs | swennl | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 16:24 |
Iphone 4s uit Parijs, Louvre of Opera? | Mcmichel | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 21-10-11 22:18 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
iPad uit Parijs | onsab | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:21 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
|
|