New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben momenteel in amerika in kissimmee hier bij apple store en bestbuy komt die waarschijnlijk vrijdag maar die zijn ook waarschijnlijk al weg dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben momenteel in amerika in kissimmee hier bij apple store en bestbuy komt die waarschijnlijk vrijdag maar die zijn ook waarschijnlijk al weg dus net zoals de aptv3 maar we weten nu al dat het hier vrijdag een hele drukte gaat worden bij de stores !!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog mensen die naar Parijs gaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hebt je vraag neergeled je hoeft niet te blijven vragen mensen weten nu dat je het aanbod hebt gedaan, en mischien hapt vanzelf iemand
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus vraag het toch maar individueel. Knuster is namelijk van 20 km ofzo van bij mij. wil echt goed belonen vind zo spijtig dak zelf ni kan gaan. Maar weet zelf wat het is vandaar dat ik die verloning graag geef. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik breng er zelf al 2 mee en het max. Is 2 per persoon. Anders had ik u graag geholpen! Moest ge u bedenken en een dagje vrij/ziek zijt vrijdag, ik heb nog plaats in de auto! |
|
|||
|
|||
Is er al meer bekend over de verkoop tijden in oberhausen?... (ik hoop smorgens)
wouter |
|
|||
|
|||
Zouden ze op zaterdag (middag) nog voorraad hebben (Wi-Fi 16GB) in Oberhausen? Geen zin namelijk om op vrijdag in die drukte te staan.
|
|
||||
|
||||
Geloof dat de 4S rond 11:00 uitverkocht was (alle bonnetjes waren uitgedeeld toen).
|
|||
|
|||
Ik ben van plan om vrijdag richting oberhausen te gaan, maar moet helaas alleen gaan. iemand die zin heeft om mee te rijden of waar ik mee kan rijden waarbij kosten bezine natuurlijk gedeeld worden verder maakt de tijd me niet zoveel uit. ik woon in de buurt van Weert - Limburg.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Habe soeben die Info bekommen, dass Apple (in Oberhausen zumindest) kurz vor Shop-Eröffnung Reservierkärtchen verteilen wird. Verkauf soll pünktlich um 10Uhr starten. Jeder, der nen Kärtchen hat, kriegt auch 100% eins, selbst wenn er erst um 19:30Uhr wiederkommt.
|
|
|||
|
|||
top. Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen, uurtje of 7 daar of 6 moet voldoende zijn
|
|
||||
|
||||
Hehe, als het net zo'n zooitje is kan je om 07:30 nog binnenkomen....
Ik stond in de winkel naast een kerel die net aan was komen lopen (zat er zelf al 5 uur ofzo) |
|
|||
|
|||
ja precies, ze zullen een redelijke oplage krijgen... beetje slim positie spel spelen en je bemachtigd een kaartje! Ik ben positief gestemd en ga waarschijnlijk met de auto vanaf utrecht of adam, eventuele meerijders?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Komen ze dan buiten kaartjes uitdelen? |
|
||||
|
||||
Apfeltalk.de oid.
Kaartjes delen ze idd buiten uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
10 uur 's ochtends is mooi ik ben tevreden. |
|
||||
|
||||
Kort voor de opening gaan ze kaartjes uitdelen. Winkel gaat om 10:00 open.
Als je een kaartje hebt mag je hem ophalen wanneer je wilt, desnoods pas om 19:30. |
|
|||
|
|||
Als ze nu nog ervoor kunnen zorgen dat er buiten ook deftige rijen gevormd worden, dan ben ik helemaal blij!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad parijs | swennl | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 16:24 |
Iphone 4s uit Parijs, Louvre of Opera? | Mcmichel | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 21-10-11 22:18 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
iPad uit Parijs | onsab | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:21 |
3G iPhone uit USA meebrengen | PieJi | iPhone algemeen | 6 | 07-12-08 13:47 |
|
|