Unable to purchase discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens als ik een app wil downloaden op m'n iPad krijg ik altijd deze foutmelding tijdens het vragen van mijn wachtwoord. Hebben sommige mensen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unable to purchase
Telkens als ik een app wil downloaden op m'n iPad krijg ik altijd deze foutmelding tijdens het vragen van mijn wachtwoord. Hebben sommige mensen dat ook en is dat soms mogelijk om die foutmelding weg te krijgen?
http://www.joon.wrhg.nl/photo.PNG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oeh ja. Heel bekend. Heb ik ook. Ik heb m echter (nog) niet opgelost omdat ik toch van plan was de 2 verkopen en een 3 te gaan halen. Maar ik ben een fix tegen gekomen. Ik heb echter niet getest dus het is op eigen risico!
App Store - Unable to Purchase error (Fix) |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Celeste" Unable To Purchase melding. | parouscha | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-02-12 11:24 |
In-App Purchase/Aankoop Ontwikkelen | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 18-12-11 23:44 |
Tomtom: In-app purchase TrafficHD en thuisdeling iTunes | gustavson | iPhone Navigatie | 0 | 22-09-10 13:34 |
"Unable to purchase" | Henri | iPhone Apps | 1 | 31-08-09 11:45 |
Iphone 3G 16g Kopen via eBay Purchase Invoice. | bekside | Koopinformatie USA | 1 | 26-10-08 12:10 |
|
|