GPS zonder data discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of bij de new ipad de gps kan gebruikt worden zonder data verbruik. Zoals dit het geval is bij de iphone4s Daar heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS zonder data
weet iemand of bij de new ipad de gps kan gebruikt worden zonder data verbruik.
Zoals dit het geval is bij de iphone4s Daar heb ik de tomtom gekocht en staat op mijn iphone en kan ik gps gebruiken zonder data te verbruiken. Kan dit ook bij de new ipad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dit kan. Zet Mobiele data uit.
|
||||
|
||||
Precies. Het duurt mogelijk alleen iets langer voordat je een fix hebt (zonder dataverbinding) omdat je gps het 'alleen' moet doen en niet geholpen wordt door het 'assisted' gedeelte van de A-gps chip.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon USA zonder data? | Chicco68 | iPhone Navigatie | 2 | 26-09-10 22:26 |
Telefoonbereik uit, data en GPS aan?? | jelle86 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-04-10 19:32 |
Navigatie zonder data kosten | webace | Archief | 1 | 19-12-09 20:43 |
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement | Willem... | Overige providers Nederland | 6 | 01-06-09 12:32 |
iPhone 3G GPS Data versturen over Wi-Fi/bluetooth naar Pc. | DJTim | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-12-08 21:40 |
|
|