Tekst kopieren werkt niet na update 5.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad sinds kort geupdate naar ios 5.1 Ik merk nu pas dat als ik tekst wil kopieren, ik de tekst ergens anders ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekst kopieren werkt niet na update 5.1
Ik heb mijn ipad sinds kort geupdate naar ios 5.1
Ik merk nu pas dat als ik tekst wil kopieren, ik de tekst ergens anders niet kan plakken. Soms doet hij het wel en soms niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Of is dit gewoon een fout in de update van 5.1 Hebben meer mensen hier last van en is het gewoon wachten op een nieuwe update? Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen problemen.
Wanneer doet ie 't wel en wanneer niet ? Bij dezelfde applicaties ? |
|
|||
|
|||
Zit niet echt een logica in wanneer wel en niet.
Als ik gewoon willekeurig ergens een tekst kopieer en wil plakken in een mail of in pages doet hij het niet... Maar als ik bijv weer een andere trkst kopier wil het weer wel.. Het is echt heel willekeurig.. Klinkt vaag,, maar dat is het ook haha.. Ik heb eerlijk gezegt geen zin in om hiervoor mijn ipad te herstellen. Hoop dus dat het verholpen wordt in de next update! |
|
|||
|
|||
Ook geen problemen, geprobeerd in Notities en Pages
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sygic: werkt niet na update | blackfocus | iPhone Navigatie | 1 | 09-04-12 18:39 |
Update 4.0.1 -> 4.0.2 werkt niet? | Kjiee | iPhone algemeen | 5 | 27-08-10 16:51 |
WaarOm werkt knippen en plakken niet in Apple agenda activiteiten tekst | cvp | iPhone algemeen | 0 | 08-08-10 11:26 |
kopiëren en plakken werkt niet in e-mail? | 1-2tje | iPhone algemeen | 0 | 22-06-09 12:47 |
|
|