aansluiting NEW Ipad via HDMI discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij het volgende vertellen: "Kan je op de New iPad (3) ook de huidige Digitale AV Adapter gebruiken en laat hij ook gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aansluiting NEW Ipad via HDMI
kan iemand mij het volgende vertellen:
"Kan je op de New iPad (3) ook de huidige Digitale AV Adapter gebruiken en laat hij ook gewoon het scherm van de iPad zien, dus zie je dan alles wat je op de iPad ziet ook op je TV." |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zo ver ik weet werken alle accessoires doie voor de ipad 2 werken ook voor de Nieuwe iPad,behalve de hardcases.
|
|
|||
|
|||
Hdmi ipad 3
Dit net getest op de nieuwe ipad. Bij het aansluiten van de adapter meldt de ipad dat de accessoire niet ondersteund wordt. Maar wanneer je een hdmi kabel en tv erop aansluit werkt dit gewoonweg wel. Dusja, blijkt dat de nieuwe ipad nog meer kan dan hij zelf denkt te kunnen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK | oozpinar | iPad algemeen | 0 | 08-03-12 13:12 |
Ipad 2 jailbreak via hdmi op tv geen geluid | goeroe66 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 04-03-12 22:46 |
Ipad hdmi adapter full screen? | guido3bier | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 14:00 |
iPad 1 + DV/HDMI Adapter + AirVideo | Azunai | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 16-07-11 13:57 |
is deze HDMI kabel iPad 2 compatible? | WouterT | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-05-11 22:26 |
|
|