Ipad aanschaffen bij de Media Markt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan om volgende week een iPad 3 aan te schaffen. Heb me er een beetje in verdiept en ga waarschijnlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad aanschaffen bij de Media Markt
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om volgende week een iPad 3 aan te schaffen. Heb me er een beetje in verdiept en ga waarschijnlijk voor de 16 GB Wi-fi, omdat ik de iPad alleen met Wi-fi wil gebruiken en er geen muziek en video's op wil plaatsen. Ik neem aan dat ik dan aan 16 GB voldoende heb? Nou ben ik bij de Media Markt geweest en heb daar gekeken naar de iPad's. Hierbij kwam ik tot de ontdekking dat de modellen die er ter demonstratie liggen allemaal bij Instellingen-info als ipad naam English UK - iPad hebben. Nou heb ik in het verleden ergens gelezen dat MM vaker de Apple producten uit de UK laat komen en vervolgens de dozen open maakt om vervolgens de juiste adapter voor de Europese netstroom te vervangen. Nou heb ik hier niet helemaal een fijn gevoel bij gekregen en was benieuwd of het nog verschil maakt als de iPad uit de UK komt of dat dit verder niks uit maakt? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maakt niks uit
Alle ipads zijn allemaal hetzelfde, vanwaar ze ook komen! Have fun met je nieuwe ipad volgende week |
|
|||
|
|||
Citaat:
Onze iPads komen uit Duitsland en Frankrijk en de instellingen staan ook English UK omdat wij daar voor gekozen hebben tijdens de configuratie. Maar dat zegt niets over de herkomst van het product. En als je geen fijn gevoel hebt bij het feit dat jouw dealer eventueel de iPads in het VK of Ierland heeft ingekocht waar zou jouw dealer ze dan wel moeten inkopen om jouw een fijn gevoel te geven? Zeg nu niet Nederland, hé |
|
||||
|
||||
De herkomst is niet belangrijk; zolang je er maar een goede adapter bijkrijgt. Overigens vind ik het wel een beetje vreemde handelswijze.
Heb je trouwens al nagevraagd naar de voorraad? De media markt in Arnhem was compleet uitverkocht… (Wi-Fi versies) |
|
||||
|
||||
Voorraad ergens? 2012 versie Wi-Fi 32 of 64 Zwart
Weet iemand of er nog ergens voorraad is? (Gelderland of Brabant bij voorkeur, zit zelf in Nijmegen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 maart 2012 om 08:51 ---------- Ja ze komen binnenkort (waarschijnlijk volgende week) weer binnen, maar hier werd nog over gebeld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat er geen # teken op die toetsenborden zou staan is nog veel grotere onzin. Dit is een toets die je heel vaak nodig hebt in de Unix terminal en aangezien OS X Unix is............ Lees niet meer zoveel en ga nu een iPad kopen, succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dankjewel. Een pallet is niet zoveel; ook breda zit zonder.
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt is betrouwbaar is mijn ervaring.
|
|
|||
|
|||
Wie weet er of icentre bij de bijenkorf de new ipad al heeft?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 nu € 503,36 bij Media Markt | joblamie | Koopinformatie Nederland | 16 | 09-02-11 15:57 |
Abbo verlengen bij Media Markt? | rensiejjj | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-06-10 12:37 |
iphone kopen bij media-markt? | Boy van Baal | Koopinformatie Nederland | 7 | 25-10-08 18:23 |
|
|