Ipad rotatievergrendeling icoon is er niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe krijg ik het icoon rotatievergrendeling weer terug op mijn iPad. Ik wil nl. de vergrendeling opheffen, maar kan dat nu niet. Hij is niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad rotatievergrendeling icoon is er niet meer
hoe krijg ik het icoon rotatievergrendeling weer terug op mijn iPad. Ik wil nl. de vergrendeling opheffen, maar kan dat nu niet. Hij is niet gejailbreakt.
Bedankt voor een antwoord. Laatst gewijzigd door XIII; 30-03-12 om 21:13. Reden: Opschonen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dubbel klikken met de homebutton.
Daarna de multitaskbar naar rechts swipen. |
|
|||
|
|||
hoi, dank voor je antwoord, maar dat heb ik al gedaan en dan staat er naast het luidsprekertje niets meer.
|
|
||||
|
||||
Post eens een screenshot?
|
|||
|
|||
Dat wil ik best doen, maar hoe doe je dat bij een iPad? PC weet ik het wel, maar bij een iPad?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dat screenshot lukt niet. wil best een foto ervan maken met een externe camera.
maar zoals ik al schreef, staat de knop/icoon rotatievergrendeling niet naast dat luidspreker-icoontje onderaan de balk, die tevoorschijn komt als je 2x op de knop drukt. Ik kan dus die vergrendeling niet ongedaan maken en in "instellingen" is die mogelijkheid 'grijs' met een vinkje erbij. |
|
||||
|
||||
Toch niet je zijschakelaar ingesteld als 'rotatievergrendeling' in instellingen..algemeen..?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is dan p.o gebeurd....Ik ben nog een groentje op iPad gebied Kan dat nog teruggedraaid worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dank,
nog even een vraagje: welke "herstel" moet ik dan hebben, zodat ik b.v. niet alle andere instellingen verander. Heb eens een keer alle apps verloren, door een stomme fout en toen had ik het spaans benauwd.... |
|
||||
|
||||
Gimme a sec...
Zal een screenshotje maken en uploaden... Makkie...Hold on !!! |
|
||||
|
||||
Voilà...
Is in het geel aangeduid... Suc6 d'rmee... |
|
|||
|
|||
Helemaal geweldig!! Het is gelukt. Nogmaals hartstikke bedankt. Mag ik nogeens terugkomen als ik ergens mee zit?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rotatievergrendeling | ruudverschoor | iPad algemeen | 18 | 07-05-12 23:22 |
iPad: Rotatievergrendeling verdwenen na JB 4.3.1, iPod 3G? | Flesje | Jailbreak | 11 | 06-04-11 11:02 |
Iphone op zwartbeeld met apple icoon en niet meer werken | karin201166 | iPhone algemeen | 4 | 15-08-10 18:44 |
iPhone: Krijg Blackra1n icoon, na verwijdering, niet meer geïnstalleerd | jurriaan | Jailbreak | 3 | 16-01-10 17:29 |
|
|