Gehele Mappen importeren op Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik had een vraagje: Hoe kan ik mappen met PDF's in 1x importeren op mijn Ipad? of gaat dat niet moet ik het 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gehele Mappen importeren op Ipad
Goedemiddag,
Ik had een vraagje: Hoe kan ik mappen met PDF's in 1x importeren op mijn Ipad? of gaat dat niet moet ik het 1 voor 1 doen? En zou ik anders op iTunes of op mijn Ipad nog verschillende mappen kunnen maken? alvast bedankt voor het helpen. Mvg, Wes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg. | mathijs666 | iTunes | 0 | 12-10-11 16:34 |
Windows: Muziek mappen toevoegen op IPAD | C4Y | iTunes | 1 | 22-04-11 08:22 |
video importeren in iMovie ipad | ferdi9 | iPad algemeen | 1 | 26-03-11 12:35 |
ipad 2 importeren | pinokkia | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-03-11 10:58 |
Video: Videos importeren in iMovie op iPad | wimnag | Muziek, foto & video | 0 | 11-03-11 19:45 |
|
|