Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik draai al een tijdje iOS 5, maar sinds toen heb ik problemen met muziek importeren. Ik wil nu muziek importeren, maar de mappen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg.
Hallo,,
Ik draai al een tijdje iOS 5, maar sinds toen heb ik problemen met muziek importeren. Ik wil nu muziek importeren, maar de mappen blijven leeg, de muziek staan wel in iTunes, maar op mijn iPod blijft de muziek grijs, in de mappen. Ik wou het vanochtend importen maar toen moest ik weg en wil natuurlijk wel mijn iPod mee. Nu als ik het importeer blijven de mappen grijs, ook handmatig, ook als ik de mappen aanvink, ook als ik het verwijder en opnieuw doen, ook het laatste met het opnieuw opstarten van mijn iPod. Kan iemand mij mee helpen, dit is echt irritant. Groetjes Mathijs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek en afspeellijsten van iPod importeren | KoosKansloos | iTunes | 0 | 06-06-11 20:03 |
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer | andrea.christ | iTunes | 0 | 17-11-10 21:50 |
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet | sensen61 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 18:56 |
iPOd touch 2.2.1. Jailbreak lukt niet | ppg | Archief | 3 | 11-02-10 20:42 |
Video: Muziek dvd naar ipod touch | fredvantongeren | Muziek, foto & video | 2 | 02-09-09 21:46 |
|
|