Muziek en afspeellijsten van iPod importeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is het probleem: mijn computer is gecrasht en muziek en afspeellijsten zijn weg uit iTunes. Alles staat gelukkig nog wel op de iPod. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek en afspeellijsten van iPod importeren
Dit is het probleem: mijn computer is gecrasht en muziek en afspeellijsten zijn weg uit iTunes. Alles staat gelukkig nog wel op de iPod.
Hoe transfer ik alles van de iPod naar iTunes? Ik heb enkele programma's gevonden, maar niets lijkt te helpen. iPod Rip doet bijv. maar honderd nummers. Met tienduizenden nummers werkt dit niet echt. Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van Ipod van vriend naar pc ???? | Ken Van Accolyen | Muziek, foto & video | 3 | 01-06-11 13:48 |
Muziek: importeren muziek iphone | mylphone | Muziek, foto & video | 0 | 01-08-10 17:25 |
Windows: muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie | mXtreme | iTunes | 0 | 05-12-09 15:05 |
Windows: Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) | Yash100 | iTunes | 2 | 24-08-08 18:57 |
|
|