MS Outlook agenda afspraak met ingesloten item naar Ipad?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop er tegen aan dat als ik een agenda afspraak met daarin/aan een attachement gevoegd dit attachement niet zichtbaar is als de afspraak doorgestuurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MS Outlook agenda afspraak met ingesloten item naar Ipad??
Ik loop er tegen aan dat als ik een agenda afspraak met daarin/aan een attachement gevoegd dit attachement niet zichtbaar is als de afspraak doorgestuurd wordt naar de agenda op de Ipad.
iemand een oplossing hoe ik deze (voor mij belangrijke) attachements zichtbaar krijg in mijn agenda items? bedankt alvast. gr, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone corrumpeert Outlook agenda item | jvwensen | iPhone algemeen | 4 | 06-02-12 22:40 |
Ipad agenda met outlook synchroniseren | RobKer | iTunes | 15 | 20-01-12 13:21 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Invoeren Agenda-item met contactpersonen | sjoer | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 17:06 |
synchroniseren afspraak iphone naar outlook | arnold | iPhone algemeen | 3 | 29-07-08 21:13 |
|
|