Krassen op ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een ipad 2 nu een half jaartje maar nu zit er een ondiepe kras op ongeveer 5 cm.... Kan je dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krassen op ipad 2
Hallo ik heb een ipad 2 nu een half jaartje maar nu zit er een ondiepe kras op ongeveer 5 cm....
Kan je dat er af halen met iets? Het leid best veel af |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je een kras in het aluminium dan kun je dat niet weghalen ben ik bang. Je zult de achterkant moeten laten vervangen dan. Maar ik vrees dat dit ook geldt voor je scherm.
|
|||
|
|||
Ik heb op de voorkant ( het scherm de krassen) recht onder heb er ook heel veel op het aluminum maar dat boeit me niet zo veel ..
Maar hoeveel kost het om het te laten polijsten ? |
|
||||
|
||||
Voortaan een screenprotector..
Displex 5.95, moet je zelf doen. Wat wouter1981 zegt klopt, maar ik voeg erbij dat het juist erger wordt.
|
||||
|
||||
Er was toch ook een topic over het verwijderen van krassen met een banaan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gewoon een goede screenprotector er op en je ziet de kras nauwelijks meer. Zeker NIET gaan polijsten!!
Laatst gewijzigd door Beech43; 11-04-12 om 20:40. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zou de banaan gewoon opeten. |
|
|||
|
|||
Die banaan haha
Maare zoals er al eerder gezegd is zou ik gewoon een screenprotector aanschaffen en deze op de ipad doen, in de meeste gevallen valt de kras dan niet meer op en krijg je we ook geen nieuwe bij. Als je de kras echt weg wilt hebben zul je toch je scherm moeten vervangen..... |
Labels |
hallo, ipad, ipad 2, krassen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krassen op iPad 2 | gundamangel | iPad algemeen | 7 | 26-07-11 17:57 |
Krassen op camera | NLjorn | iPhone algemeen | 0 | 16-05-11 23:56 |
Krassen Op scherm> | Pietphone | iPhone algemeen | 3 | 31-03-10 01:18 |
Krassen oplossing? | Fjerpje | iPhone algemeen | 18 | 07-08-09 02:08 |
Krassen op het scherm | ilya | Archief | 1 | 31-01-08 21:42 |
|
|