verschil Ipad 2?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik als leek heb een vraag. Wil een ipad kopen maar wat is het verschil tussen Ipad 2 Wi-Fi en Ipad 2 Wi-Fi +3G??Wat houdt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschil Ipad 2??
Ik als leek heb een vraag. Wil een ipad kopen maar wat is het verschil tussen Ipad 2 Wi-Fi en Ipad 2 Wi-Fi +3G??Wat houdt dit in en waar heb je die 3G???voor nodig???
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het verschil is in de 3G kan je een micro simkaart in doen, en heeft gprs zo kan je internetten buiten huis en gprs voor navigatie of kompass.
|
|
|||
|
|||
Dus als je niet die +3G koopt kun je alleen in huis internetten??? Ik wil m ook meenemen op vakantie dus dan zou ik die moeten nemen....
|
|
|||
|
|||
In het buitenland heb je ook Wi-Fi, hoor. En 3G is behoorlijk prijzig, maar misschien is dat geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Hellup!!!Waar heb je dan die +3G voor nodig??Want op die Ipad 2 waar geen 3G op zit staat ook Wi-Fi bij dus daar zou ik dan toch ook mee kunnen internetten buitenshuis bv op vakantie?
|
|
||||
|
||||
Met een iPad 2 Wi-Fi kun je alleen internetten op plekken waar (gratis) Wi-Fi beschikbaar is. Bijvoorbeeld in een vakantiehuisje of cafe/restaurant.
Met een internet abonnement voor tablets (verkrijgbaar bij elke provider) kun je ook internetten op plekken waar geen Wi-Fi beschikbaar is. Je maakt dan verbinding via een 3G netwerk. Hopelijk is het nu iets duidelijker...
|
|||
|
|||
oh...oke nu snap ik m Thanks!!!
|
|
||||
|
||||
Dus als ik geen 3G op mijn IPad 3 heb kan ik gern navigatie gebruiken zoals Navigon heeft het geen satteliet antenne zoals de IPhone ??
|
|
||||
|
||||
Alleen de iPad's met 3G/4G hebben GPS. Dus met een Wi-Fi only iPad kun je inderdaad niet navigeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil ipad 2 smartcover eerste generatie en de gewone smartcover | markytel | iPad algemeen | 4 | 21-03-12 21:37 |
iPhone en iPad syncen met iTunes: 1 dag verschil in agenda | LostAndFound | iTunes | 1 | 16-05-11 10:52 |
iPad verschil hoofdletter en kleinletter | eugje | iPad algemeen | 3 | 08-01-11 16:26 |
Verschil 1g en 2g 3g | ibrahimbenyahya | Koopinformatie Nederland | 2 | 04-08-10 10:35 |
Verschil 1.13 en 1.14 | maartenpeters | Archief | 1 | 25-03-08 18:01 |
|
|