microsoft exchande ipad ziggo discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum leden Mijn zakelijke email kan ik ontvangen op mijn ipad. NU zou ik graag mijn email van ziggo (deze ontvang ik in outlook) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
microsoft exchande ipad ziggo
Hallo forum leden
Mijn zakelijke email kan ik ontvangen op mijn ipad. NU zou ik graag mijn email van ziggo (deze ontvang ik in outlook) op mijn ipad willen ontvangen/bekijken. M.a.w. de mail (outlook) op mijn windows pc moet blijven staan maar ik wil een bericht krijgen wanneer ik daar een email ontvang net zoals mijn zakelijke email. Nu lees ik hier het e.e.a over micorsoft exchange en ben daarmee aan het stoeien gegaan, helaas krijg ik het niet voor elkaar. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit staat uitgebreid beschreven op de site van ziggo...
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...-tablets/ipad/
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
De link die je hebt gegeven had ik al toegepast maar ik kan dan mijn zakelijke email niet meer inzien. Ik zou graag beide willen ontvangen vandaar ook mijn vraag over microsoft exchange |
|
|||
|
|||
De mail van Ziggo staat niet op een exchangeserver. Dat je die thuis wel in Outlook kunt ontvangen is fijn voor je, maar je hebt daar dezelfde gegevens ingevuld als je zult moeten doen in het mailprogramma op je iPad en dan zul je voor "Overige" moeten kiezen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan vul je bij Ziggo webmail in dat je de binnenkomende mail doorstuurd naar dat gmail adres. Nu komt alle Ziggo mail thuis op je PC en de Ziggo mail komt via gmail op je iDevice. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info.
Ik ontvang de mail thuis op de windows pc en niet op de ipad |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb ook Exchange werkmail gecombineerd met ziggo webmail. Dit werkt prima. Je moet gewoon voor beide een account aanmaken,dus in plaats van. Voor je werkt een Exchange account en voor je ziggo mail een nieuwe aanmaken onder het kopje overig, dan de pop3 en smtp server instellen. |
|
|||
|
|||
oke bedankt maar dan blijft er geen email in outlook staan. Dus thuis front kan niet zien of er mail is binnen gekomen
|
|
||||
|
||||
Jawel dat kan wel hoor.Je geeft gewoon in de instellingen aan dat hij een copie op de server moet laten staan. Dat doe ik ook, dan heb je de mail op beide apparaten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar hoe leeg je de server dan, via webmail? In mijn constructie leegt de PC de server steeds, maar is de kopie al door gezonden naar Gmail. |
|
|||
|
|||
allen hartelijk dank.
Nu zit ik met een ander probleem. Ik zie bij de ipad - email- contacten agenda's dus nu 2 accounts staan ziggo en mijn zakelijk account. Wanneer ik het envlope van ipad aantik kom ik terecht in mijn zkelijke account. Hoe kan ik switchen? excuus probleem is opgelost. Ik zie als je op postbussen tikt kun je kiezen tussen zakelijk en ziggo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 maakt geen verbinding met Wi-Fi van Ziggo | basvandepas | Wi-Fi | 27 | 23-02-14 10:19 |
iPhone iPad update ziggo draadloos router | gemakki | iPhone algemeen | 2 | 04-12-11 18:50 |
Video: (WMC, Ziggo) Anysee tv naar ipad 2 | Kenanus | Muziek, foto & video | 0 | 17-09-11 11:39 |
Ipad en mail van Ziggo | Adryan | iPad algemeen | 47 | 02-09-11 23:09 |
|
|