ipad en airport express discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , ik heb een probleem met men ipad en iphone en men airport express, even een woordje uitleg , op men werk heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad en airport express
hallo ,
ik heb een probleem met men ipad en iphone en men airport express, even een woordje uitleg , op men werk heb ik geen draadloos netwerk daardoor gebruikte ik een airport express die pefect werkte en ik met zowel men iphone en ipad draadloos bereik had , gisteren opeens niet , ze zien men routertje niet , wel andere maar de mijne niet . het vreemde is dat men laptop die geen apple is wel men routertje ziet en deze ook ontvangt en ik deze ook kan gebruiken , ik snap er niks van . kan iemand mij verder helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Reboot je AE eens (uitpluggen en terug inpluggen) *laat werknetwerk AE toe?*
|
|
||||
|
||||
er zit ook een resetknopje op de ae.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport express of niet ? | Beee | iPhone algemeen | 6 | 07-07-13 11:28 |
Muziek: Airport express | astramen | Muziek, foto & video | 7 | 11-10-11 09:54 |
haperende verbinding iPad/Airport Express | bertb | iPad algemeen | 0 | 22-08-11 08:49 |
airport express of appel tv | played | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-03-11 23:49 |
Airport express | astramen | iPhone algemeen | 0 | 02-09-10 18:13 |
|
|