DVD/Film van iPad bekijken op TV discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een film vanaf mijn PC op mijn iPad zetten, om hem vervolgens op mijn TV te bekijken(via de HDMI-adapter). Hoe krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DVD/Film van iPad bekijken op TV
Ik wil een film vanaf mijn PC op mijn iPad zetten, om hem vervolgens op mijn TV te bekijken(via de HDMI-adapter). Hoe krijg ik de film in de juiste resolutie/formaat op mijn iPad, zodat ook voor het bekijken op TV de kwaliteit van de film in stand blijft?
Laatst gewijzigd door B0nesetter; 09-05-12 om 14:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Converteren met Handbrake, je zal hem nooit beter kunnen afspelen dan de natural resolution van je ipad: 720p voor ipad 1/2, 1080p (HD) voor de ipad3
|
|
|||
|
|||
Gewoon NIET converteren en op je iPad zetten kan ook.
Zet Air Playit (helemaal gratis) op je iPad en het servergedeelte op je PC. Zo stream je de film gewoon via de iPad naar je TV. Air Playit - Streaming Audio Video to iPhone, iPad, iPod Android over Wi-Fi 3G 4G Network |
|
|||
|
|||
Hé, dank voor de tip. Streamen gaat ook via de HDMI-adapter?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films van mijn pc op de iPad zetten en bekijken | ffkijke | iPad Apps | 16 | 26-12-12 17:02 |
Video: Video's van iphone bekijken op ipad?? | steef504 | Muziek, foto & video | 1 | 26-04-12 10:17 |
synchroniseren van video & film van itunes naar ipad | dannyonline | iTunes | 2 | 12-08-11 10:07 |
Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad | Fozziebear | iPad algemeen | 3 | 06-04-11 17:15 |
Video: dvd film /muziek dvd op mijn iphone help. | femke123 | Muziek, foto & video | 9 | 15-01-10 12:45 |
|
|