Navigeren met iPad 3 en navigon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPad 3 zonder 3G gekocht. Ook heb ik navigon gekocht in de AppStore. Ik heb de app geïnstalleerd en alles leek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigeren met iPad 3 en navigon
Hallo,
Ik heb een iPad 3 zonder 3G gekocht. Ook heb ik navigon gekocht in de AppStore. Ik heb de app geïnstalleerd en alles leek goed te werken. Maar eenmaal buiten en op de weg doet hij het niet meer. De kaarten staan offline gedownload op de iPad dus hij zou het toch gewoon moeten doen zonder internetverbinding? Er zit toch GPS in de iPad?! Alvast bedankt voor reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het Wi-Fi model van de iPad 3 is geen GPS/GLONASS ontvanger aanwezig:
|
|
|||
|
|||
Dan kan je prima deze erbij kopen, uitstekende ontvangst. GPS Bluetooth GNS 5870 MFI BT GPS, iPad, iPhone en iPod - Navishop.nl
|
|
||||
|
||||
Oeps, verkeerder iPad gekocht. Hoe lang heb je hem al? Misschien kan je hem omruilen voor een iPad 3 met Wi-Fi en 3G (+GPS).
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon wil niet naar Hongarije navigeren | Macbookto | iPhone Navigatie | 7 | 11-05-12 12:45 |
Navigeren met iPod touch | arcovandermeij | iPhone Navigatie | 5 | 04-07-11 22:04 |
|
|