ipad blokkeerd na herstellen naar fabriksinstellingen (gejailbreaked)HELP discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Enkele maanden geleden heb ik cydia op mijn ipad 1 geplaatst. maar ik gebruikte het niet dus gisteren wou ik mijn ipad terugzetten,ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad blokkeerd na herstellen naar fabriksinstellingen (gejailbreaked)HELP
hallo
Enkele maanden geleden heb ik cydia op mijn ipad 1 geplaatst. maar ik gebruikte het niet dus gisteren wou ik mijn ipad terugzetten,ik heb hiervoor in de ipad bij instellingen gedrukt op gegevens en instellingen wissen.sinsdien toont mijn ipad al de hele nacht een laadt cirkeltje,en vind mijn pc hem niet meer.HELP ME AUB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een iPad met een jailbreak kan je de instellingen niet wissen via het apparaat, alleen maar met een herstel via iTunes.
Als je dat proces lang genoeg laat lopen kan je problemen krijgen, maar dat mag ik niet meer zeggen van een iPhoneclub Guru om de gebruikers niet te verontrusten. Probeer om de iPad in DFU-mode te zetten en hem dan te herstellen via iTunes. |
|
|||
|
|||
danku
danku het is gelukt,hij is nu bezig met herstellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone blokkeert bij herstellen, is gejailbreaked | Thomas007 | Jailbreak | 4 | 08-03-12 17:42 |
iPod touch: Ipod touch 2g 4.1 gejailbreaked naar 4.3.2 | Ewoud33 | Jailbreak | 2 | 21-04-11 11:31 |
Simlockvrije 3G (gejailbreaked) update naar 3.0 | steven4life | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-07-09 16:10 |
|
|