Ipad2 -> aansluiten lader -> automatisch opstarten?! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele dagen heb ik een probleem met het laden van m'n ipad 2. Als ik deze aansluit aan de lader terwijl hij uitstaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 -> aansluiten lader -> automatisch opstarten?!
Hallo,
Sinds enkele dagen heb ik een probleem met het laden van m'n ipad 2. Als ik deze aansluit aan de lader terwijl hij uitstaat start hij automatisch op. Voorheen kreeg ik een plingeltje en daarna een batterij in beeld. Maar nu dus niet meer. Hij laad wel op, maar dit gaat heel langzaam. Ik gebruik de originele ipad lader, heb de nieuwste update gedaan.... Wat nu? Groeten suus82 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toen je een plingeltje + batterij kreeg stond de iPad volgens mij stand by, niet helemaal uit dus. Staat de iPad helemaal uit, dan start ie weer op. Dit is normaal.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord!
|
|
||||
|
||||
Je kan de iPad opladen en daarna uitzetten.
In principe kun je ook vliegtuigmodus aanzetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod laden met iPad2-netstroom-lader? | pierat | iPad algemeen | 4 | 21-09-11 18:05 |
Opstarten iPad bij aansluiten stroom | heitsme | iPad algemeen | 3 | 30-07-11 22:30 |
Externe HD aansluiten op iPad2 ? | Lancia | iPad algemeen | 8 | 28-03-11 23:00 |
iphone automatisch opstarten | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-02-11 18:51 |
Automatisch opstarten word | donkeygb | iPhone algemeen | 5 | 21-02-08 23:26 |
|
|