iPad 3: Geen oleofobische laag? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds dag 1 ben ik trotse eigenaar van een nieuwe iPad. Er valt me iets op aan de buitenkant van het apparaat. Vergeleken met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3: Geen oleofobische laag?
Sinds dag 1 ben ik trotse eigenaar van een nieuwe iPad.
Er valt me iets op aan de buitenkant van het apparaat. Vergeleken met mijn iPhone 4, werkt de oleofobische laag (laagje om vette vlekken en vingerafdrukken te voorkomen) barslecht. Op de iPhone veeg ik zo met een doekje alle vettigheid er af. Op de iPad moet ik echt poetsen met een speciale doek of zo'n middeltje die de beschermende lagen niet aantast, anders krijg ik 'm niet vetvrij. Mijn vermoeden is dat óf de laag er niet op zit, óf dat de laag veel slechter is dan bijv. een iPhone 3Gs, iPhone 4 of iPhone 4s. Heeft iemand een wél werkend laagje op 't scherm, of ben ik niet de enige, of hoort het zo dat die laag op de iPad slechter is dan op een iPhone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen problemen, prima schoon te maken. Zonder te "poetsen"
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen probleem, zelfs een veeg met mijn mouw haalt het meeste vet weg.
|
|
|||
|
|||
mijn scherm is ook vrij vet...
veeg het volgens mij meer heenn en weer dan echt van het scherm af. |
|
|||
|
|||
Ook ik kan niet een goede vergelijking maken, de anderen hebben geen Iphone en mijn Iphone heeft een screenprotector. Ik herken je probleem, mijn Ipad 1 en 3 zijn beiden 'vetter' dan de Iphone screenprotector. Zonder screenprotector is een betere screenprotector.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home knop wit iPad iets te laag? | Bassmanberthil | iPad algemeen | 1 | 19-01-12 22:29 |
snelheid laag | robbietdi | Vodafone | 2 | 19-06-11 18:33 |
Resolutie te laag | iDummie | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 23:37 |
Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! | zeeforel | iPad algemeen | 21 | 10-09-10 23:41 |
Laag volume na upgrade 1.1.2 | de_schaap | Unlock [archief] | 10 | 14-01-08 11:04 |
|
|