//

Bijlagen mee sturen via web formulier

Bijlagen mee sturen via web formulier discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezers. Ik heb een vraag. Ik heb een Ipad 3 en als ik op internet een site open bijvoorbeeld werkzoeken. Dan loop ik tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-12, 12:34
HarrieAsian HarrieAsian is offline
• iOS 6.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard Bijlagen mee sturen via web formulier

Geachte lezers. Ik heb een vraag. Ik heb een Ipad 3 en als ik op internet een site open bijvoorbeeld werkzoeken. Dan loop ik tegen een probleem aan dat ik geen C.V mee kan sturen. De reden is dat het een webformulier is en geen Windows computer is. Nu mijn vraag is het eigenlijk wel mogelijk om dit met een Ipad te kunnen doen? Ik gebruik wel Documents tot go. Hier kan ik we bijlagen verturen naar E-mail geen probleem werkt prima. Maar ja tegen woordig gaat veel veel webformulieren en weet je niet het E-mail adres. Wie weet er een oplossing voor dit probleem.

Groetjes Harrie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-12, 12:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als ik het gisteren goed zag (WWDC keynote) komt zoiets (in beperkte vorm) in iOS6.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 12-06-12, 21:30
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

je kunt zonder jailbreak niet in het bestandssysteem, en iscgeen beheerder voor.
heb dit bij bijvoorbeeld martkplaats ook, je kunt geen foto's uploaden, de knop om fotos up te loaden is geblokkeerd.

over de WWDC, ik dacht dat dit het makkelijker maakte om bijlagenvals fotos etc toe te voegen? zoals je nu foto moet kopieren,plakken in mail, weer moet kopieren in de fotogalerij, en weer moet plakken in de mail.
ik dacht dat het ging om een 'bijlage' knop, maar kan het verkeerd hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding verzenden formulier iPad piet iPad algemeen 0 13-12-11 12:33
Wie kan met iPad 2 deze formulier invullen?? scoop1 iPad Apps 2 19-09-11 22:58
Formulier in laten vullen door app bluecola Ontwikkelen voor iOS 8 26-01-11 10:57
Tax/BTW formulier voor App Store distributie Malork Ontwikkelen voor iOS 36 17-09-09 17:04
Tip voor het opsturen van W-8BEN Formulier juulie Ontwikkelen voor iOS 4 15-04-09 15:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.