Scanner pro werkt niet meer na een update.. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik zowat dagelijks scanner pro om documenten in te scannen met mijn iPad 3. Maar na een update van vandaag is dat anders. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scanner pro werkt niet meer na een update..
Ik gebruik zowat dagelijks scanner pro om documenten in te scannen met mijn iPad 3.
Maar na een update van vandaag is dat anders. Als ik scanner pro opstart sluit de app zich meteen af .. Kan mij iemand helpen ? Moet je scanner pro opnieuw kopen als je die herinstalleerd ? Dank bij voorbaat voor de hulp .. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb ook net de update gehad en na het lezen van jouw reactie het programma opgestart en een foto gemaakt. Alles deed het naar wens..
|
|
|||
|
|||
Dat is dan leuk voor jouw ! Maar bij mij werkt het niet meer ..
Heb je een hint ? |
|
||||
|
||||
Een app moet je steeds maar één keer kopen. Dus herinstalleren is zeker een optie.
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: werkt niet meer na update | gu1do | Unlock | 20 | 12-03-12 22:56 |
Na Update Flightradar24 pro werkt hij niet meer. | maradja | iPhone Apps | 0 | 07-10-11 10:52 |
1.1.2 werkt niet meer na update 1.1.3 | LOLA | Unlock [archief] | 15 | 24-01-08 22:27 |
|
|