werkt niet meer na update discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone was unlocked en ge-jailbraked, maar na per ongeluk te hebben ge-update via itunes doet ie het niet meer. Ik krijg alleen een scherm dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werkt niet meer na update
Iphone was unlocked en ge-jailbraked, maar na per ongeluk te hebben ge-update via itunes doet ie het niet meer. Ik krijg alleen een scherm dat mn simkaart niet goed is.
Is dit nog te herstellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Prima te fixxen.
De eerste generatie iPhone is nooit in Nederland uitgegeven, en gaat dus gegarandeerd niet werken met je Nederlandse simkaart. Waarom dacht je dat hij dat nu opeens wel zou doen? Je zal hem opnieuw moeten jailbreaken/unlocken. |
|
||||
|
||||
Op welke versie zit je nu en welke modemfirmware heb je?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hey maat, sorry hoor :'(
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me gewoon af waarom je naar die informatie vraagt. Als je naar z'n baseband en firmware vraagt, duidt dat erop dat je niet weet hoe je hem moet helpen, aangezien dat irrelevant is voor het jailbreaken van de iPhone 2G. Dan vraag ik me vervolgens af waarom je een ander probeert te helpen als je niet weet waar je het over hebt, aangezien dat gevaarlijk is.
Wat als jij hem nu de verkeerde info had gegeven, en hij z'n iPhone gebrickt had? TS moet met een oude versie van PwnageTool een custom 3.1.3 maken en die shift-restoren in iTunes, problem solved. Is gedaan in 5 minuten. |
|
|||
|
|||
Nee hij was ook al unlocked, dus eerst werkte de simkaart gewoon. Maar ik proberen om opnieuw te jailbreaken en unlocken.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=
TS moet met een oude versie van PwnageTool een custom 3.1.3 maken[/QUOTE] Hoe maak ik dat? Of waar kan ik dat zo'n bestand vinden? (die van deze site geeft foutmelding als ik unzip?) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk standaard gewoon (wat is het verschil ?) Maar als je dat zou kunnen maken heel graag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt! Het werkt alleen nog niet helaas, ik krijg steeds foutmelding 1600 of 1604 Maar het bestandje is wel goed.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee hij zit zeker in DFU modus.
|
|
|||
|
|||
Gebruik dan een tool om hem in DFU modus te zetten.
Wat ook nog wel eens wilt helpen is zodra je hem in DFU modus hebt zitten en iTunes herkent hem, hem even loskoppelen, wachten tot hij verdwenen is uit iTunes, en vervolgens weer aankoppelen en dan pas herstellen met de IPSW. |
|
|||
|
|||
Werkt nog steeds niet... geen idee waarom niet
|
|
|||
|
|||
Toch gelukt, met redsnow
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 1e generatie iPhone; Firmware 1.1.3 iPhone1,1_1.1.3_4A93.Nadat ik hem per ongeluk heb ge-update doet hij niks meer alleen slide for emerg... Heb al de Restore FW gedownload maar een gebeurd niks het bestand wordt niet eens geopend. ???????? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone werkt niet meer na update 3.1.3 | Rob S. | Archief | 3 | 11-03-10 10:06 |
Hardware: GPS werkt niet meer na 3.0 update!! | vcau32 | iPhone Navigatie | 52 | 23-07-09 12:33 |
iPhone 3G werkt niet meer na update | mathim | iPhone algemeen | 11 | 08-08-08 22:26 |
Na update 1.1.3 werkt internet niet meer. Help? | Marc-R | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 17:21 |
1.1.2 werkt niet meer na update 1.1.3 | LOLA | Unlock [archief] | 15 | 24-01-08 22:27 |
|
|