iPad 3 wissen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net aangegeven dat ik alle instellingen wilde wissen op mijn iPad 3. Echter is hij nu al een aardige tijd ermee bezig, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 wissen
Ik heb net aangegeven dat ik alle instellingen wilde wissen op mijn iPad 3.
Echter is hij nu al een aardige tijd ermee bezig, en ik zie steeds een cirkeltje bewegen. De iPad 3 had ik gejailbreaked. Heeft iemand enig idee wat er verkeerd gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het gaat gewoon heel lang duren als je het op je toestel zelf doet.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt.
Heb je enig idee hoelang dit duurt? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juli 2012 om 16:07 ---------- Gaat het via iTunes een stuk sneller? |
|
||||
|
||||
Via iTunes gaat het inderdaad sneller. Hoelang het gaat duren hangt af van hoeveel erop staat. Maar kan enkele uren zijn.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt, dan doe ik het via iTunes.
|
|
||||
|
||||
De iPad ondersteunt toch "hardwarecodering"?
Dan moet het in enkele minuten gebeurt zijn door de sleutels te wissen: https://support.apple.com/kb/HT2110?...L&locale=nl_NL Ik meen echter dat timosha hier regelmatig post dat deze functie (in het geheel) niet werkt na een jailbreak...
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia heeft immers een boel dingen "gestashed". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad agenda items wissen | macnuis | iPad algemeen | 2 | 08-07-12 19:47 |
ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven | idriees | iPad algemeen | 0 | 18-10-11 23:15 |
iPad 1 Na alle gegevens wissen en herstellen niet meer aan praat te krijgen | rbn | iPad algemeen | 0 | 04-10-11 00:42 |
nummer wissen | ludovic | iPhone algemeen | 5 | 22-10-10 13:34 |
Achtergrond wissen | Just8KB8 | iPhone algemeen | 9 | 31-12-08 11:14 |
|
|