Foto's zijn verdwenen of onscherp na opnieuw instellen van de ipad2. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik de ipad 2 opnieuw had ingesteld zijn er heel veel foto's weg of minder scherp geworden, foto mappen zijn leeg! Als ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's zijn verdwenen of onscherp na opnieuw instellen van de ipad2.
Nadat ik de ipad 2 opnieuw had ingesteld zijn er heel veel foto's weg of minder scherp geworden, foto mappen zijn leeg! Als ik de onscherpe foto's wil bewerken gaat de ipad terug naar het begin scherm! Hoe is dit mogelijk en hoe krijg ik de foto's weer terug en die ik nog wel heb weer scherp?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij instellingen op herstel alle instellingen gedrukt.
|
|
|||
|
|||
Ik zou eerst iOS 5.1.1 maar eens installeren, 3.2 is toch echt o.o.d
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@timosha, bedankt voor je reply! Jammer dat alles voorgoed verdwenen is, zal voortaan eerst deze site bezoeken voordat ik weer iets verkeerd doe!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na het instellen van een 1cloud reservecopie zijn alle Foto's op iphone4 verdwenen! | LMOM | iCloud | 0 | 25-11-11 10:03 |
foto's van camera onscherp | Borsatie | Muziek, foto & video | 4 | 31-10-11 10:12 |
Foto's onscherp na software update | Neche | Muziek, foto & video | 3 | 19-09-10 11:12 |
Help mijn foto's zijn verdwenen | StevenMats | Muziek, foto & video | 23 | 11-08-10 20:09 |
steeds opnieuw instellen van Wi-Fi | Pinraiser | Wi-Fi | 0 | 29-09-09 21:31 |
|
|