Flash discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik weet dat Apple apparaten standaard geen Flash-filmpjes kunnen weergeven. Als ik bijvb. Wasmachines, wasdrogers, stofzuigers, keukenapparatuur, vaatwassers, service - Miele Nederland B.V. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flash
Hallo Allemaal,
Ik weet dat Apple apparaten standaard geen Flash-filmpjes kunnen weergeven. Als ik bijvb. Wasmachines, wasdrogers, stofzuigers, keukenapparatuur, vaatwassers, service - Miele Nederland B.V. wil bekijken lukt dat dus niet. Is er geen app. Voor zodat ik dat toch kan bekijken op mijn iPad3 ? Ik heb geen jailbreak. Gr. RJZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Probeer de app Chrome
http://itunes.apple.com/nl/app/chrome/id535886823?mt=8 Nieuwe versie Chrome brengt Retina-ondersteuning -> Pepper flash http://www.techzine.nl/nieuws/30973/nieuwe-versie-chrome-brengt-retina-ondersteuning-.html
|
|||
|
|||
heb eens 3 euro betaald voor photon, die ook flash zou moeten ondersteunen.cmooi niet dus. ge
dverspilling |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flash | Ouwhoer | iPad algemeen | 5 | 16-04-12 18:18 |
Objective c vs. Flash | laurensvp | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-01-11 14:30 |
Flash op iPhone 3G | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-01-11 00:21 |
Flash | Tasty | Archief | 4 | 08-10-07 22:26 |
|
|