Waarom geen kranten en tijdschriften? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De aankopen bij iTunes lopen bij mij via Click and Buy, kennelijk was er iets misgegaan met een betaling, ik kon niets meer aanschaffen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom geen kranten en tijdschriften?
De aankopen bij iTunes lopen bij mij via Click and Buy, kennelijk was er iets misgegaan met een betaling, ik kon niets meer aanschaffen of updaten. Na moeizaam emailverkeer vanaf mijn vakantieadres is mijn C&B-account weer vrijgegeven. Ik kan weer apps kopen en updaten, maar een krantje of tijdschrift aanschaffen is er niet bij, heel vervelend nu ik op vakantie ben.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je bij Instellingen "in Apps aankopen" geactiveerd ?
|
|
|||
|
|||
Ja. Ik heb niets veranderd en hiervoor was er geen enkele belemmering. Inmiddels kan ik ineens weer kranten aanschaffen, maar tijdschriften niet. En, heel vervelend: alle aangeschafte tijdschriften, die ik al een tijdje had verzameld om ze te lezen op vakantie, zijn in één klap verdwenen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom geen flash???? | Patman71 | Chat en geruchten | 2 | 28-07-12 21:01 |
tijdschriften en kranten op de ipad | BertvanHorck | iPad algemeen | 8 | 23-05-10 00:04 |
|
|