MSN messenger @ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik de gewone msn vinden? Ik vind wel de mobiele versie voor de iPhone maar waar is de echte msn nu?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MSN messenger @ipad
Waar kan ik de gewone msn vinden?
Ik vind wel de mobiele versie voor de iPhone maar waar is de echte msn nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mischien is er nog geen update voor de iPad
|
|
|||
|
|||
Nee de enige echte instant messaging is van beejive (althans voor de iPad), maar die is aardig prijzig. Gebruik zelf nog ebuddy voor iPhone....wel uit proporties op de iPad maar goed...
|
|||
|
|||
IM+ Lite for iPad werkt best goed, kan allemaal beter maar heb weinig alternatieven gevonden
|
|
||||
|
||||
Zo i zo, voor de ipad zou een goede app gemaakt moeten worden, met meerdere windows op je scherm. Naar eigen grote in te stellen per window. En als je dan een ander window aantikt dat die dan daar kan intypen.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook im+. zeer fijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Windows live messenger voor iPhone werkt toch ook gewoon en is gratis?
|
|
|||
|
|||
IM+ Lite werkt ideaal en is gratis! Heb hem zelf ook
|
||||
|
||||
Meebo - Connecting AIM, MSN, Yahoo, Facebook, MySpace messengers werkt ook prima.
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een MSN client waar ik ook mee kan VOIP bellen. Mijn ervaring met IM+ is niet al te best. Ik weet dat ik beter Skype o.i.d. kan gebruiken maar dan moet de andere kant dat ook hebben en dat is het probleem . Ik zoek dus een goede MSN client waarmee je ook kan bellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Push met beejive op ipad
Ik heb beejive voor de iPad aangeschaft maar ik krijg geen push berichten zoals op mijn iPhone. Heeft iemand anders ervaring met beejive op de iPad?
Oh ja, mocht het van belang zijn: mijn iPad draait nog steeds op 3.2. |
|
||||
|
||||
Citaat:
________________________________________________________________________________________ 27 inch iMac, i7-2.93Mhz, 16GB, 1TB HD+256GB SSD, iPad 64GB 3G, iPhone 4 32GB, iPhone 3GS 32 GB. |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat windows live messenger ook snel komt naar de ipad!
|
|
|||
|
|||
MSN Messenger op iPad - welke te gebruiken?
Hallo allemaal,
Ik heb een iPad 3G en daarop heb ik 'Windows Live Messenger' geinstalleerd.. Nu ik dit zo typ denk ik dat ik al een deel van het antwoord heb.. het zal wel het maken hebben met 'Windows'.. Anyway.. op de pc kan ik dus tijdens het msnen bijlagen zoals foto's en internetlinks ontvangen, maar niet op mijn iPad. Bestaat er een versie die dit ook op een iPad kan? En kun je hiermee ook webcam beelden ontvangen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Natashia |
|
|||
|
|||
oude msm weg gooien?
hoe krijgt nu me oude msm be richten uit me ipad weg
als me afmeld en even later of dag er na weer aanmeld dan zie al me berichten nog staan erg lastig wie weet hoe je dat weg kan krijgen ps ik heb msm live er op staan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
msn messenger | barry82 | iPhone Apps | 3 | 18-09-10 11:13 |
msn messenger | eric77nl | Archief | 1 | 19-10-09 02:19 |
MSN Messenger @ iPhone? | WesleyS. | Archief | 5 | 14-07-08 16:00 |
Msn Messenger Live Op Iphone | bozoox | Archief | 5 | 25-02-08 21:40 |
|
|