Kan geen contactpersonen uitnodigen in agenda discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen contactpersonen selecteren als ik een nieuwe afspraak wil maken. De optie Genodigden is niet aanwezig. Mijn collega die dezelfde iPad heeft met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen contactpersonen uitnodigen in agenda
Ik kan geen contactpersonen selecteren als ik een nieuwe afspraak wil maken. De optie Genodigden is niet aanwezig. Mijn collega die dezelfde iPad heeft met het zelfde os en versie nummer kan het wel. Als ik een agenda verzoek van een ander krijg waar meerdere mensen voor zijn uitgenodigd, zie ik wel de optie Genodigden.
Ik begrijp er niets van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPad3.
|
Labels |
agendaprobleem, ipad 16 gb 3g Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen verjaardagen uit agenda verwijderen | Dvde | iPhone algemeen | 7 | 02-01-14 12:55 |
Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda? | demuts | iPhone algemeen | 3 | 15-08-12 15:57 |
Kan geen agendapunten toevoegen aan agenda | Figueros | iPhone algemeen | 0 | 25-04-12 16:17 |
Outlook agenda / contactpersonen | nouska1976 | iTunes | 0 | 20-01-11 14:16 |
Agenda en uitnodigen van afspraken | ahuysken | iPhone algemeen | 1 | 17-10-08 19:37 |
|
|