//

Kan geen agendapunten toevoegen aan agenda

Kan geen agendapunten toevoegen aan agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Recentelijk zat ik wat te klooien met iCloud op mijn iPhone 4. Ik selecteerde de optie om mijn agenda met iCloud te synchroniseren. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-12, 16:17
Figueros Figueros is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Question Kan geen agendapunten toevoegen aan agenda? (plusteken verdwenen)

Hallo,

Recentelijk zat ik wat te klooien met iCloud op mijn iPhone 4. Ik selecteerde de optie om mijn agenda met iCloud te synchroniseren. Nu bleek dat mijn broer (die van dezelfde iTunes account gebruik maakt) ook al te syncen met iCloud.
Ik had dus al zijn afspraken in mijn telefoon staan.

Aangezien ik dat niet wilde, besloot ik Agenda weer uit te vinken bij iCloud (op mijn iPhone). Hij vroeg of ik de gesynchroniseerde data weer wilde wissen.

Dit deed ik, maar vervolgens had hij ook gelijk mijn eigen agenda (de dingen die ik er zelf in had gezet, niet de abonnementen) gewist.

Nu is dat op zich niet zo'n ramp, maar ik kan nu geen agendapunten meer toevoegen op mijn iPhone. Het +'je is er niet meer. Ik kan alleen agendapunten bekijken die ik van de abonnementen er in heb staan (vakantie- en feestdagen e.d.)

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Figueros; 25-04-12 om 16:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn Imac aan XBMC toevoegen? DoP Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 27-02-12 09:01
App Agenda; Via Website/"toevoegen aan outlook" ontvangen Activiteit Verwijderen? bgoevaer iPad Apps 0 29-01-12 15:56
Toevoegen agenda zakelijk (exchange) aan Iphone/outlook prive? pbws iPhone algemeen 0 10-11-11 14:59
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda victorcharlycharly iPhone algemeen 0 21-03-11 23:41
Kan ING niet toevoegen aan stocks app pjelund iPhone Apps 2 09-04-09 16:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.