Kan geen agendapunten toevoegen aan agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Recentelijk zat ik wat te klooien met iCloud op mijn iPhone 4. Ik selecteerde de optie om mijn agenda met iCloud te synchroniseren. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen agendapunten toevoegen aan agenda? (plusteken verdwenen)
Hallo,
Recentelijk zat ik wat te klooien met iCloud op mijn iPhone 4. Ik selecteerde de optie om mijn agenda met iCloud te synchroniseren. Nu bleek dat mijn broer (die van dezelfde iTunes account gebruik maakt) ook al te syncen met iCloud. Ik had dus al zijn afspraken in mijn telefoon staan. Aangezien ik dat niet wilde, besloot ik Agenda weer uit te vinken bij iCloud (op mijn iPhone). Hij vroeg of ik de gesynchroniseerde data weer wilde wissen. Dit deed ik, maar vervolgens had hij ook gelijk mijn eigen agenda (de dingen die ik er zelf in had gezet, niet de abonnementen) gewist. Nu is dat op zich niet zo'n ramp, maar ik kan nu geen agendapunten meer toevoegen op mijn iPhone. Het +'je is er niet meer. Ik kan alleen agendapunten bekijken die ik van de abonnementen er in heb staan (vakantie- en feestdagen e.d.) Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door Figueros; 25-04-12 om 16:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Imac aan XBMC toevoegen? | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 27-02-12 09:01 |
App Agenda; Via Website/"toevoegen aan outlook" ontvangen Activiteit Verwijderen? | bgoevaer | iPad Apps | 0 | 29-01-12 15:56 |
Toevoegen agenda zakelijk (exchange) aan Iphone/outlook prive? | pbws | iPhone algemeen | 0 | 10-11-11 14:59 |
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda | victorcharlycharly | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 23:41 |
Kan ING niet toevoegen aan stocks app | pjelund | iPhone Apps | 2 | 09-04-09 16:01 |
|
|